2013. december 16., hétfő

Xmas Projekt - Csomagolás

Sziasztok!

Elérkeztünk az utolsó előtti Xmas Projekt témához, vagyis a csomagoláshoz.

Bevallom őszintén, én az a fajta lusta disznó voltam mindig, aki inkább aput kérte meg, hogy legyen már olyan jó arc, és ha már mindenki ajándékát csomagolgatja, azokkal is tegye ezt, amiket én adok másoknak. Vagyis talán nem is lustaság, inkább csak az, hogy sosem bírtam szép, egyenes vonalban elvágni a csomagolópapírt, nem bírtam középre tenni az ajándékot, így a végén totál szétcsúszott az egész, és ezekből tanulva inkább passzoltam a feladatot.. 

Aztán egy idő után megoldottam úgy, hogy betettem a csomagolópapír közepére az ajándékot, majd az egészet felhúztam, és átkötöttem egy gyorsmasnival. (lényegében egy "tasakot" csináltam belőle) - A még lustább megoldás pedig az ajándéktasak, de hát azért az tényleg csak sos-be...

De idén megerőltettem magam, összeszedtem minden tudásom, amit aputól el lehetett lesni, és egész kellemes kis csomagolás sikeredett belőle. Még egy kis masni is került a csomagolásra, illetve 1-1 virgács is. Ezeket amúgy Bia és a Kedves kapták a télapómtól (még egyszer írom, NEM én vettem, a télapó hozta őket, de már nem volt ideje becsomagolni :P )

Nos, részemről igazából a csomagolás ennyiben kimerül, persze tök jó dolog, de magamból indulok ki, én ha csomagolt ajándékot kapok, akkor tépem szanaszét az egész csomagolást, akármilyen szép is... :D (Amúgy a fiatalabb nővérem meg az ellenkezője, mindig sürgettük, hogy bontsa már ki, de ő még a celluxdarabkákat is szépen kisimítgatta... :D )

Ti hogy álltok a csomagolással? És hogy bontjátok ki a kapott ajándékokat?

Köszönöm a figyelmet, szép estét!

Nézzetek be a többiekhez is! Csomagolás:

6 megjegyzés:

  1. Én sem tudtam szépen csomagolni, és még most sem megy tökéletesen..Kevés az a pár alkalom az évben, amikor gyakorolni lehet :)
    Kibontáskor tépni szoktam, mert azt hallottam, ha nem cincálod szét a csomagolópapírt, nem kapsz több ajándékot!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt még sosem hallottam, de legközelebb majd ezzel védekezem :D

      Törlés
  2. Én sem tudtam csomagolni szépen, de aztán ahol dolgoztam ott volt egy szomszéd üzlet, ahol az eladó hölgy olyan szépen csomagolt mindig, hogy megtanította nekem is.
    Mondjuk nálunk nincs nagy ajándékozás így nem tudom kamatoztatni a tudásomat. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, valaki engem is megtaníthatna :D
      Bár pont ma néztem tökjó csomagolásokat valami újságban :] (persze gondolom könnyebbnek tűnik, mint amilyen valójában )

      Törlés
  3. Én egész jól és mindig vigyázok a kibontáskor :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor ez lehet, hogy összefüggésben van? :D

      Törlés