2013. december 9., hétfő

Xmas Projekt - Angyal

Sziasztok!

Én most lövöm el az inspiráló képek opciót, mivel nem sok olyan ötletem volt magamtól, ami megvalósítható lenne... Szóval most remélem, hogy azért pár ember tud ezekből a képekből ötletet meríteni. :]


Christmas Angel

Mesh Ribbon Angels

Noodle Angel Ornaments - (The perfect kid craft!)  *

turn a few beads and a piece of paper into a gorgeous new homemade Christmas ornament. This angel craft will really sparkle on your tree or shine as a gift topper.

angel

Wire Ribbon Angel by Ann Butler - http://www.cool2craft.com/wire-ribbon-angel-by-ann-butler

Sueli: Cajitas

Kathy's AngelNik Designs & Art Project Ideas: Button Angels

angels

beads, bells, lace, ribbon

easy paperclip angel ornament

circle paper punched tree & angel

angel made with wired ribbon & jingle bell...

DIY Easy Christmas crafts ideas angel cookie

Nektek van kedvenc saját készítésű angyalkás díszetek?

Köszönöm a figyelmet, szép napot!

8 megjegyzés:

  1. Nekem nincs kedvencem, de ezek mind nagyon aranyosak! :)

    Nyereményjáték van nálam, ha gondolod nézz be:
    http://stylelounge.me/karacsonyi-nyeremenyjatek/

    VálaszTörlés
  2. Nekem a kék szalagból készült angyalka a kedvencem :-)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon klassz ötletek. :) Egyik éven 30 kis angyalkát csináltam egy adventi vásárra, azóta nem visz rá a lélek megint. :D

    VálaszTörlés
  4. A 2. és az utolsó előtti kék tettszik a legjobban de mind nagyon szép és ötletes. :)

    VálaszTörlés