2013. december 23., hétfő

Xmas Projekt - Ajándékozás

Sziasztok!

Elérkeztünk az utolsó fordulóhoz, ami már maga az ajándékozás,
engem Rami "húzott" és pénteken ide is ért a meglepi Tőle. És itt is elnézést szeretnék kérni Nóritól, akit én "húztam", mert múlt héten nem volt időm postára menni, így csak ma fogom feladni, még egyszer kérlek, ne haragudj, remélem a két ünnep között odaér...

Na de nézzük is akkor, mit kaptam Ramitól. :]




Nagyon sok bögrém van, de mindig szeretek új bögréket venni/kapni, így ennek is nagyon örülök, tetszik, hogy a hópihéken kívül a felirat is személyre szabott.


Kaptam ezen kívül még egy kis karácsonyfa alakú díszt, ezt fel is szeretném majd tenni a fára, illetve két gyűrűt. Vagyis egyet én, és egyet Larus is, már oda is adtam Neki, nagyon örült neki. :]


Valamint ezt a pár piros fülbevalót.


És természetesen a levél lemaradt már a fényképezésnél, de nagyon kedves levelet is kaptam, szóval tényleg telitalálat volt ez a kis csomag, köszönöm még egyszer! :]

Köszönöm a figyelmet, nézzetek be a többiekhez is!

Ajándékozás:

2 megjegyzés: