2013. december 2., hétfő

Xmas Projekt - Adventi koszorú

Sziasztok!


Tegnap volt advent első vasárnapja, amúgy is aktuális lett volna a koszorúkészítés, de így legalább időben elkészültem vele. Vagyis velük, mert kettőt csináltam.
Sosem szerettem a nagyon csicsás koszorúkat, a tavalyi is eléggé minimális díszítéssel bírt, és az ideiek sem lettek túlcsicsázva.

Az elsőre zöld szalagot tekertem, és mivel a gyertyák zöld-arany batikolt hatásúak, az arany mellett döntöttem. Tettem rá két gyorsmasnit és egy pici arany gyöngyöt.



A másik pedig narancssárga szalagot kapott, szintén maradtam az arany vonalon, egy masnit kapott csak, mert a gyertyák között is és a két szélső gyertya mellett is 1-1 réteg bézs, arany mintás szalagot kapott.



Nagyon tetszenek egyébként még a fenyőágakból készült koszorúk is, de mostanában az ilyen "modern" darabok is eléggé megdobogtatják a szívem. :]

Nektek hogy tetszenek? Milyen színű koszorút készítettetek idén?

Köszönöm a figyelmet, kellemes napot!

Nézzétek meg a többiek munkáját is!

12 megjegyzés:

  1. Húú nagyon tetszik! szép lett!!! Nekem meg van az alap koszorúnk csak más színű gyertyát kell rávenni :D Most lila színű gyertya van rajta :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én minden évben kicsit alakítgatom, általában szalaggal tekerem körbe :]

      Törlés
  2. A második nagyon tetszik!
    Nálam arany-piros lett a színkombináció idén

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :] Nekünk mindig a hangulatomtól függ, hogy éppen milyen lesz, mindjárt meglesem a Tiédet is :]

      Törlés
  3. Édeskék!:)
    Én maradtam a fenyőkoszorúnál, amin piros gyertyák vannak és piros-zöld díszek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :]
      Hú, én idejét sem tudom, mikor volt utoljára "rendes" fenyőkoszorúnk, pedig azok is olyant szépek :]

      Törlés
  4. Mindkettő nagyon tetszik,azok a batikolt gyertyák...úúúú... én még félkész állapotban vagyok a koszorúmmal, konkrétan gyertya nincs még rajta, de már alakul...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaja, a gyertyák nekem is nagyon bejönnek, a másik variáció az volt, hogy ezüst gyertyák, de aztán ezek sokkal szebbek, így az ezüst marad valami más célra... :D

      Törlés
  5. Nálam is a zöld és arany az igazi karácsonyi színek...meg persze a piros.
    Én fenyőkoszorút készítettem:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálam a zöldön és a piroson belül is megvan a "karácsonyzöld" és a "karácsonypiros" szín :D

      Törlés