2013. december 5., csütörtök

The Christmas TAG

Sziasztok!

Maria-nál találtam ezt a TAG-et, remélem, nem unjátok még nagyon, de fényképezőgép és fény hiányában túl sokra nem megyek telefonnal... :(
Viszont nagyon szeretek bejegyzést írni, így azért próbálkozom, na.. :]

1.A valódi vagy a műfenyőt kedveled jobban?
Nem igazán tudom, melyiket kedvelném jobban, mivel mindig csak élőfenyőnk volt, így szeretném ezt a szokást a későbbiekben is megtartani.



2. Egy kávézóban vagy decemberben, mit kérsz?
Nagyon hangulatfüggő, de szerintem valami teakülönlegességet vagy valami olyan forrócsokit/kávét, amit ritkán iszom. (Nyilván, mert ritkán járok kávézóba... :])



3. Melyik a kedvenc színsémád karácsonyfa díszítésénél?
Általában a piros szín felé hajlok, de aztán mindig az lesz a vége, hogy túl sok a más színű dísz, ami kedves és vagy története van, ami miatt kedves számomra, vagy olyan embertől kaptam, így elég sokszínű szokott lenni. :]



4. Adni vagy kapni?
Csúnya leszek... Is-is. Imádok adni, mert az jó, és mert általában jókat szoktam kitalálni a másiknak, viszont az is annyira jó érzés, ha olyan dolgot kapok, amit szerettem volna, mert az azt jelenti, hogy a másik ismer, ismeri az ízlésem, tudja, minek örülök igazán, és figyel is rám. :]



5. Húsos pite jöhet vagy mehet?
Részemről mehet..

6. Mi a hagyományos karácsonyi ebéded/vacsorád?
Általában anyuék halászlevet csinálnak, én meg amit éppen megkívánok, sosem voltam olyan, hogy na most előre megtervezett menü alapján főzzek, csak azért mert karácsony van, nem fogok rákészülni, hogy aztán jól ne egyem meg.. :D

7. Karácsonyi divat. Hogy néz ez ki nálad?
Nincs olyan "szokásos" karácsonyi szett, általában próbálok azért csini lenni, tehát nem melegítőben jelenek meg, de nem is kisestélyiben azért.

8. Melyik a kedvenc karácsonyi zenéd?
Ez az előző ilyenben is volt, pl EZ és EZ.

9. Melyik a kedvenc karácsonyi filmed?


10. Mikor nyitjátok ki a karácsonyi ajándékokat?
24-én este szoktuk itthon, elutazni pedig nem szoktunk, de ha barátokkal összeülünk, akkor előtte vagy utána való héten szoktunk. :]

+1. Melyik a kedvenc karácsonyi körömlakkod/színed?
Az aranyat régen utáltam, de mostanában egyre jobban megkedveltem, szerintem idén a Moyra arany sand lakkja lesz befutó. :]



Köszönöm a figyelmet, ha esetleg Ti is kitöltöttétek, linkeljétek be nyugodtan, ha pedig még nem, válaszoljatok akár itt hozzászólásként.

Kellemes napot!

7 megjegyzés:

  1. Nekünk egy ideje műfenyőnk van, mert költséghatékony, és én sajnálok egy fát ezért kivágni. A mi műfenyőnk csak közelről másabb, mint egy igazi, talán ezért nem is igénylem, hogy igazink legyen.
    Kávézóban mindig olyat próbálok, amit még nem ittam, hogy ne vegyék el a hangulatomat tőle.
    A szín nálunk kaotikus, de nagyon sok a piros.
    Adni szeretek, meg nézni a másik fejét, miközben bontogat.
    Az Igazából szerelem az nálam is kedvenc, illetve a halászlé az egyetlen standard kaja, a többi változó. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na igen, ezen én is szoktam gondolkozni, hogy lehet, hogy hosszútávon nem csak környezetbarát, de költséghatékonyabb is lenne...

      Törlés
  2. Én is kitöltöttem. :)

    http://moonangelstories.blogspot.hu/2013/12/winter-edition-4-resz-christmas-tag.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hmmm, a Város karácsony nélkül-t még sosem láttam, most egész felkeltetted az érdeklődésem :]

      Törlés
  3. Szerintem én is kitöltöm majd, mert tetszik ez a kis tag :)

    VálaszTörlés
  4. Nálunk is mindig halászlé van. :D

    VálaszTörlés