2013. december 3., kedd

Téli TAG

Sziasztok!

Katy-nál láttam meg ezt a TAG-et, és úgy megtetszett, gondoltam, kitöltöm én is. :]


1. Mivel ápolod ilyenkor a kezedet?
Általában az aktuális essence kézkrémekkel.


2. Forró csoki vagy forralt bor?
Mohójojó vagyok, mert mindkettő. Persze nem mindig és nem együtt. De az abszolút kedvenc a mézeskalács fűszeres-tejhabos kávé. (hidegen)


3. Mutasd meg egy télies sminked:
Mostanában a jól bevált ezüsttel nyomulok, szerintem csukott szemmel is megoldanám már.. :D


4. Inkább otthon vagy és teázol egy jó könyvvel és takaróval, vagy szánkózol/hóembert építesz?
Az hangulatfüggő, általában inkább bekuckózom magam otthon, de ahogy jön a hó, bezsongok, hogy menjünk hóembert építeni meg szánkózni meg hógolyózni meg meg meg... Szóval azért csak előjön belőlem a gyermeki énem.. :D

 

5. Kedvenc dolgod a télben?
Hogy nincs 800 fok és nem akarok folyamatosan megsülni. Na meg bentről nézni a hóesést. :3


6. Mi az a dolog, ami mindig nálad van télen?
Minden, ami nyáron is.. 

7. Kedvenc karácsonyi film?
Igazából szerelem. Tavaly csak olyan 6× láttam. :D


8. Szeretsz síelni/korcsolyázni?
Szeretnék. De nem tudok.

9. Hogy tudtad meg, hogy nem létezik a Télapó/Jézuska?
Ez hülyeség, léteznek! Viccet félretéve, a szüleim voltak mindig ovitól kezdve a Mikulás meg a Jézuska meg a Nyuszi, szóval így... :D


10. Kedvenc téli illat? 
Hú, nincs egy kifejezett kedvenc, de imádok mindent, ami erős, tömény, lehet az kakaó, kókusz, csoki, fahéj, fahéjas alma, kávé, mézeskalács, vanília.

11. Kedvenc karácsonyi zene?
Nem igazán vagyok oda a karácsonyi zenékért, de úgy általában ez megy a fejemben:


De amúgy a karácsonyfa díszítésénél általában rockabilly karácsonyi számokat hallgatok, pl ezt is:


Ti kitöltöttétek már ezt a TAG-et? Ha igen, linkeljétek be nyugodtan itt hozzászólásban, vagy töltsétek ki. :]

Köszönöm a figyelmet, kellemes napot!

6 megjegyzés:

  1. Már én is kitöltöttem: http://beautythinngs.blogspot.hu/2013/12/teli-tag.html
    Puszi, Mona :)

    VálaszTörlés
  2. Jó kis TAG ez, a Te válaszaidat is jó volt olvasni. És meg fogom nézni megint a Love Actually-t én is :-D

    VálaszTörlés
  3. Tetszett ez a TAG- lehet majd kitöltöm :) Ja és 5-ösnél: Whiskas reklám <3 :D Imádom!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hallod, nekem nem esett le, honnan ismerős a cica... :D

      Törlés