2013. december 15., vasárnap

Rimmel - I Love Lasting Finish 193 - Black Cherries - TESZT

Sziasztok!

ITT már láthattátok ezt a lakkot felkenve, most pedig kicsit kivesézem. :]

Csomagolás: A szokásos Rimmel lakkok csomagolása, henger alakú üveg, vékonyabb kupakkal, nálam ez annyira nem szempont, azoknál lehet plusz pont, akik dobozban/fiókban tárolják a lakkokat, és jó, ha látják felülről. Részemről amúgy teljesen rendben van, az elején a matrica mutatja a márkát és hogy melyik "család" tagja. Illetve a kupakon megtalálható egy Rimmel-es matrica.



A hátulján pedig a további információk találhatóak.



Ecset: Hagyományos ecsete van, nem lekerekített és nem is lapított, mostanában azokhoz voltam hozzászokva, de nagyon könnyen használható szerencsére, így képen amúgy én rövidnek látom az ecset szálait, de élőben abszolút nem érzem annak.



Nyak: Ez is teljesen rendben van, én bevallom, jobban szeretem a kicsit szűkebb nyakú lakkos üvegeket, valahogy jobban le tudom húzni az ecsetet, ahogyan ennél is.



Állag: Nagyon szeretem az állagát, mert nem sűrű, de nem is híg, nagyon könnyen kenhető és szépen terül körmön.

Száradás: Elég hamar megszárad az első réteg, mire végzek a 2. kezemen a körmökkel, az előzőre kenhetem is a második réteget, ezzel azért picit többet kell várni, de elég hamar megszárad annyira, hogy a fedőlakkot rákenhessem.

Szín, pigmentáltság: Az üvegben sokkal jobban érvényesül ez a csillogós lilás-bordós beütés, mint felkenve, viszont lámpafénynél - és gyanítom, napfénynél is, de mostanában felénk a köd és a szürkeség uralkodik :D - azért jobban látszik ez. Elég pigmentált egyébként, már az első réteg is nagyon szépen fed, de azért kell a 2. is.


Tartósság: Ha jól emlékszem, az 5. napon mostam le, természetesen alap- és fedőlakkal, viszont szerintem ez takarítás és hajmosás mellett elég szép teljesítmény, főleg, hogy csak a körömvégeken kopott meg egy vékony csíkban, ami igazából nem feltűnő, de engem zavarni szokott.

Tartalom: 8 ml

Ár: 660 Ft-ért lehet kapni az iparfumeria.hu-n

Beszerezhetőség: ITT vettem, bár most éppen nincs raktáron, vannak még szép színek. :]

Bár nem pont olyan a lakk színe, mint az üvegben, nekem nagyon tetszik, és mivel elég tartós, részemről megbízható, és nem kell attól félnem, hogy csúnya lesz, hogy pattog le a sötét lakk... A tartósság miatt mindenképp azt mondom, hogy megéri az árát, aki pedig szereti a sötét lakkokat, annak bátran ajánlom!

Nektek hogy tetszik? Szeretitek a Rimmel lakkokat? Van esetleg kedvencetek?

Köszönöm a figyelmet, kellemes napot!

2 megjegyzés: