2013. december 27., péntek

Rexona Maximum Protect dezodor - TESZT

Sziasztok!

Még nyár végén kaptam tesztelésre 3 db Rexona Maximum Protect dezodort, ebből a kéket Tesómnak, a lilát anyumnak adtam, és a zöldet én használtam. El is használtam, már jó ideje írtam volna róla, de mindenképp szerettem volna úgy véleményt alkotni, hogy huzamosabb ideig használom.

Ezt a nagy Rexona papírtasakot kaptam, ebben voltak a termékek, meg némi ajándék.



A három dezodor mellett helyet kapott egy Rexona nesszeszer és egy fehér törölköző is.


A dezodorok papírdobozban érkeztek, így kapni őket a boltokban is, ez engem annyiból nyugtat meg, hogy így talán nem nyitogatják fel annyira a dobozokat.
Maga a deo csomagolása egy sima stiftes dezodoréra hasonlít.


A kupakot levéve egy fólia található a tetején.

Ezt eltávolítva pedig kör alakban kisebb-nagyobb lyukak találhatóak, ezen jön ki az anyag.


Ezelőtt nem találkoztam még ilyen állagú dezodorral, nem annyira kemény, mint egy stiftes, kicsit krémesebb, viszont felkenve púderes, és nagyon hamar beszívódik.


Mindhárom dezodor illata nagyon kellemes egyébként, a zöld egy friss, enyhén citrusos illat, ami egyáltalán nem zavar be a parfüm mellett, a lila a hintőporra emlékeztet, a kék pedig olyan "tiszta" illat, nem hypo meg semmi ilyesmi, de nekem a tiszta fürdő illatát juttatta eszembe.

És akkor a lényeg, az izzadásgátlás. A használata lefekvés előtt ajánlott, mert alvás közben a test nyugalmi állapotban van és a verejtékmirigyek kevésbé aktívak. Én általában így használom, de persze volt már, hogy délelőtt/délután használtam, akkor is ugyanolyan hatást éreztem. Általában egyébként tényleg este használom, és másnap este felé még tornázom, azt nem mondom, hogy kicsit sem izzadok meg, de lényegesebben jobban bírja, mint az elmúlt kb 2 évben próbált bármelyik dezodorom, és az illata is nagyon tartós, nem tolakodó, de érezni. Augusztusban és szeptemberben pedig azért voltak még nagy melegek, ezeket is nagyon jól bírta.

Az ára 1400 Ft körül van a drogériákban, most 1050 Ft volt a Rossmannban, vettem is egyet, mert elfogyott. Augusztus közepén kezdtem el használni és múlthét végén fogyott el, tehát 4 hónapig húzta ki mindennapos használat mellett, ami így leosztva teljes áron is kb 350 Ft-ra jön ki havonta. Szóval szerintem nagyon megéri.

A másik kettőről én nem tudok nyilatkozni, de anyumnak is és Veronikának is nagyon bejött.

Nagyon örülök, hogy kipróbálhattam ezt a dezodort, mert így véget ért a hosszú kutakodás egy jó dezodor után, ami egész nap kitart, jó az illata, de nem túl erős, nem fogja össze a felsőimet és hamar beszívódik.

Ti milyen dezodort használtok? Próbáltátok már valamelyik új Rexonát? Ha igen, mi a véleményetek róla?

Köszönöm a figyelmet, kellemes napot!

6 megjegyzés:

  1. Én kb -2 hónapja nyertem meg a lilát és a zöldet. Az illatuk nekem túl erős felkenéskor, és túl parfümös, azonban a hatása engem is nagyon meggyőzött, nem érzem úgy magam mint a Niagara, ha lerohanok a metróhoz... Télen ha hidegből mész nagy melegbe, nagyon hasznos tud lenni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na igen, nem csak a nyári 40 fok a lényeg, hanem ez is, hogy ha kint hideg van, és felülsz a tömegközlekedésre, ne rohadj bele :S (mondjuk én mindig leveszem a kabátom)

      Törlés
  2. Én nem rég vettem meg bár Angliába Sure néven fut(hülyén néztek amikor benyögtem h Rexona?).Én is a zöldet szemeltem ki,eddig nem lehet rá panaszom,sőt.Tényleg az eddigi leghatékonyabb izzadásgátló!:) Szerencsére én igen jutányos áron jutottam hozzá az itteni drogéria törzsvásárlójaként 5 font volt darabja...bevásároltam egy időre:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De fura, azt hittem, hogy a Rexona az mindenhol Rexona :O

      Törlés
  3. Hű ez nagyon jól hangzik! :)

    VálaszTörlés