2013. december 1., vasárnap

Novemberi összefoglaló

Sziasztok!

Komolyan mondom, hogy iszonyat, mennyire gyorsan mennek a napok, hetek, hónapok... Egész hónapban le voltam maradva, mindig azt hittem, hogy még csak 3-4 nappal előtte van, közben meg nagyon nem.. :D
Persze biztosan megzavart valamennyire az is, hogy már készülődünk a karácsonyra, viszont ismét elég jó hónap áll mögöttem - már a meló témától eltekintve...

Az első három képet még október utolsó napjáról hoztam, végre eljutottam Budapestre is, nagyon örültem neki. :]

10. 31.:



11.04.:
Bia is kapott egy ilyen kis "póniszettet", nem bírtam nem venni... :D


11.05.:
Már írtam, hogy elhoztunk egy gyönyörcicát az állatvédőktől, a Sally nevet kapta a kis szépség. :]

11.06.:

11.07.:

11.10.:

11.11.:

Esztiékkel is találkoztam, volt egy kis cserebere, én ezeket kaptam Tőle.

Aztán voltak olyan édesek, elvittek, hogy bevásároljak a cicakirálylánynak. Megjegyzem, mostanában magamra nem költöttem annyi pénzt, mint Rá..

11.12.:



11.14.:

11.15.:
Újabb iparfumeria.hu csomag, a lakkokat már láttátok, remélem, hamarosan a rúzsokat is meg tudom mutatni Nektek. :]

11.16.:
Igazi kis szeretetcsomag ez a dög... :]


11.17.:
A már jól ismert mosolygós Tesó


11.18.:


11.19.:

11.20.:

11.21.:

Csak lett egeres gumicukim... :]

11.22.:


Két hét fújás után végre összebarátkoztak :]

11.23.:

11.25.:
Mert ennyire édes a kolléganőm, ez várt a szekrényemben :]

11.26.:
3 hét után végre találtam. Isteni finom <3

11.28.:
800 Ft-ért azt hiszem, elég jó vásárt csináltam.

11.30.:

Folyamatosan leveri a virágokat, de egy ilyen szépségre nem lehet haragudni... :]






Tegnap pedig végre összejött a kiccsalád is, és megünnepeltük apum 60. születésnapját.

Szóval megint egészen mozgalmas volt a hónap, remélem, a december is hasonlóan jó lesz, a jézuskától meg egy jó állást szeretnék kérni... :D

Nektek hogy telt a november? Készülődtök már a karácsonyra?

Köszönöm a figyelmet, szép napot Mindenkinek!

14 megjegyzés:

  1. A cicaszadopálca!!! ;) (De hülyén hangzik így leírva...)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azám! De tudod hogy imádja? Annyira tud harcolni vele, komolyan mintha valami óriás döggel küzdene... :D

      Törlés
  2. Nagyon aranyos a cicááád! :) Arra a kókuszos pudingra pedig nagyon kíváncsi lettem, eddig nem is láttam ilyet sehol.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha szereted a kókuszt, mindenképp kóstold meg szerintem, hihetetlen finom! :]

      Törlés
  3. Cuki a macsek!
    Egyébként mi is járunk úgy időnként, hogy elmegyünk vásárolni és a macskáknak több kaját veszünk, mint magunknak :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát én most hogy ennyi mindent vettem neki egyben, mondtam is Esztinek, hogy kb. mint amikor az ember a gyerekére költ inkább, mint magára, nekem Ő lett a "kiskölköm" :D

      Törlés
  4. A hatodikai kép annyira jó a cicusról! És micsoda szemkontúrja van, biztos tussal rajzolja reggelente :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, gyönyörűen körbe van "rajzolva" a kis szeme. Viszont ha magának festi, akkor adhatna nekem leckéket :DD

      Törlés
  5. Az a ruha ♥ és a macsek édii :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, bár mindkettő édi, csak a szürke már inkább pihizik, és nem hatja meg a fényképezés, a kicsi meg nagyon elemében van mindig :D

      Törlés
  6. Nagyon csini vagy az első képen, a cicusok pedig imádnivalók. :)

    VálaszTörlés