2013. december 7., szombat

Novemberben elfogyott

Sziasztok!

Novemberben megint elfogyott pár dolog, ezeket mutatom most meg Nektek.

- Lilibe vattakorong: 120 darabos, azt hiszem, a Rossmannban szoktam venni, általában ilyet veszek. Meg vagyok elégedve vele, smink/körömlakk lemosására használom, 3-4 hónapig elég szokott lenni és ha jól emlékszem 400 Ft körül van.

- Baby Mate törlőkendő: Fogalmam sincs, honnan van, anyuék vettek a tesóm kislányának dolgokat, és egyet hozott nekem is, hogy hátha beválik smink letörlésére, meg kell mondanom, hogy nagyon megszerettem, igyekszem megjegyezni, mert ha elfogy a maradék sminklemosóm, szerintem ilyet fogok venni.

- Isana körömlakklemosó: Nem is nagyon kell hozzáfűzni semmit szerintem, évek óta a kedvencem. Természetesen már megvan az utánpótlás.

- Isana száraz sampon: Még mindig nagy kedvencem, ha esetleg már gázos a frufrum, de nincs időm megmosni, akkor kihúzok vele még egy vagy két napot. Újra is vettem.

- Balea fügés balzsam: Ebből is a sokadik flakonnal fogyott el, még mindig a kedvencem a Balea samponok közül, és persze meg is van az utóda.

- Batman-es tusfürdő: Természetesen nem hagyhattam ott. Amúgy nagyon jó tuttifrutti illata van, de maga a tusi nem lett a kedvencem. Mit mondjak? Batman-es... Kellett, na. ;]

- Blistex málna-limonádé ajakápoló: Nagyon szerettem, ez volt a második, amit elhasználtam, nekem az egyik kedvenc ajakápolóm lett, tervezem újravásárolni.

- Signal Deep Fresh zöld fogkrém: Végre újra tudtam venni, még mindig imádom, de most éppen egy másik zöld Signal-t használok, még nem döntöttem el, hogy visszatérek-e ehhez.

- Helia D karcsúsító krém: Ebből is már a sokadikat használom, még mindig szeretem, és van is utánpótlás belőle.

Ezeken kívül pár termékminta is elfogyott, mostanában igyekszem ezeket is elfogyasztani, hogy ne romoljanak meg, ne kelljen kidobni őket.

Ti miket használtatok el mostanában?

Köszönöm a figyelmet, szép estét!

6 megjegyzés:

  1. Karcsúsító krém? Ő mire való pontosan? Bár a nevéből adódóan gondolom, de még most hallok róla először! :)

    VálaszTörlés
  2. Itt írtam róla részletesebben :]
    http://craptrashvilaga.blogspot.hu/2013/07/helia-d-narancsbor-elleni-karcsusito.html

    VálaszTörlés
  3. A karcsúsító krém nekem is új volt. Ha nem használod mondjuk egy hétig, akkor is tartós a hatása?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazából nem tudom, mert 2-3 napnál tovább nem volt még olyan, hogy ne használtam volna, 1-1 hónap volt, mikor nem ezt használtam, de akkor is karcsúsítókrémet használtam. Viszont gondolom, hogy hosszútávon 1-1 hét kimaradás nem nagyon van hatással, illetve én azért torna mellett használom. :]

      Törlés
  4. Ó, na ez most jól jött! Én eddig balea száraz sampont vettem, de az utolsó két falkon mintha elromlott volna... Első pár fújásra egy csomó por kijött, utána meg csak gáz, de semmi por... :S Ki fogom ezt az Isanásat próbálni. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azta :S
      Én már jó ideje ezt használom, és imádom :]

      Törlés