2013. december 29., vasárnap

Manikűrvadász 6. forduló

Sziasztok!

Újra jelentkeztem én is a manikűrvadászra, ez a 6. forduló.
Ezúttal Nikkii blogjáról kellett manikűrt választanom, EZT választottam, álomcsapda. Ő az előző manikűrvadásznál készítette el, de ez úgy megtetszett, hogy emellett döntöttem.


Az én verzióm:


Sajna amikor csináltam, csak telefonnal tudtam fényképezni, nézzétek el nekem.
Igazából a színvilág miatt elég pávatollas, mindenesetre nekem tetszik, bár nyáron jobban bejönne. :]

Nektek hogy tetszik?

Köszönöm a figyelmet, kellemes estét!

Nézzetek be a többiekhez is!

6 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett, teszik a mintája a fogónak ^^

    VálaszTörlés
  2. Szerintem a színeket picit rosszul választottad meg mert nem igazán jön át a minta, ami egyébként szép lenne, vagy csak lehet hogy közelebbi fotó kellett volna róla. :)

    VálaszTörlés
  3. Csini lett. Tényleg kicsit pávás. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Esküszöm, hogy élőben jobban nézett ki, de hát már nem volt időm újba belekezdeni, viszont majd egyszer csinálok egy másikat, az majd jobb lesz, így legalább van némi indíttatásom hozzá... :D

      Törlés