2013. december 4., szerda

Lovely Gloss Like Gel - Nr 130 - TESZT

Sziasztok!

Az utolsó Lovely lakkot hoztam, amit tesztelésre kaptam. Ez nem más, mint a sárga színű Gloss Like Gel körömlakk.

Csomagolás: A már megszokott új Lovely lakkok csomagolása, erről nem változott a véleményem, teljesen rendben van.




Ecset: Az eddigiekhez hasonlóan ennek is kissé lapított, hagyományos ecsete van, és szerencsére ennek sincs gond a rugalmasságával, nem is túl kemény és nem is túl puha.




Nyak: Szintén nem tudok újat mondani, teljesen meg vagyok vele elégedve.


Tartalom: 8 ml

Állag: kissé sűrű, olyan zselészerű, de nagyon jól terül a körmön és nem csíkoz.

Száradás: Az átlagosnál picit lassabban szárad, de még teljesen tűrhető időn belül van.

Tartósság: Őszinte leszek, még mindig utálom a sárgát (de amúgy emiatt örültem neki, hogy kaptam egyet,  mivel sosem vennék magamnak), szóval amikor felkentem minden körmömre, két napig sem bírtam magamon elviselni, így másfél nap után került lemosásra - hibamentesen egyébként.

Ár: 450 Ft

Beszerezhetőség: Rossmann




Szín, pigmentáltság: A nevéhez hűen zselé hatású lakk, két rétegben még egészen átlátszanak a körömvégek, szóval aki teljes fedést szeretne a lakktól, annak legalább 3 réteggel kell számolnia.




Összességében a szín miatt nem a kedvencem, de amúgy jó kis lakk, és annak, aki szereti a sárgát, és a gél hatást, ajánlani tudom csak. :]

Ti hogy álltok a sárga lakkokkal? Szeretitek őket? És a zselé hatású lakkokkal? Mennyire zavar Titeket, ha átlátszik a körömvég a lakkozás alatt?

Köszönöm a figyelmet, kellemes estét!

12 megjegyzés:

  1. Uuutááálom a sárga körömlakkokat!:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerencsére akkor nem csak én vagyok vele így :D

      Törlés
  2. Jaj annyit szemeztem vele az akciós Rossmann kosárban, de ha csak 3 rétegben fel tökéletesen, akkor nem bánom annyira, hogy nem vettem meg.

    VálaszTörlés
  3. Szép körömformánál tetszik az áttetsző körömvég, de az én suta körmeimen nagyon illúzióromboló látvány lenne :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hmm, ebbe még így nem is gondoltam bele, hogy bizonyos formáknál jól is mutat :]

      Törlés
  4. Én szeretem a sárgát, de csak a hidegebb tónusúakat és csak nyáron, szóval ez a lakk most nem nagyon jön be. Amúgy fehér alappal milyen lehet?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na úgy még nem próbáltam, de igyekszem nem elfelejteni :]

      Törlés
  5. Két sárga lakkom van, egy pasztell és egy igazi sárga, bár ezt még nem használtam :D majd ha felkenem, szerintem akkor fogom tudni eldönteni, hogy tetszik-e vagy sem :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálam egyértelmű, hogy a sárgát nem szeretem, egyszerűen irritál :D

      Törlés
  6. Nekem tetszik, bár inkább nyárra viselném. :)

    VálaszTörlés