2013. december 28., szombat

Karácsonyi smink

Sziasztok!

24-én és 25-én is ezt a sminket viseltem, bár már előtte pár nappal is nagyjából ez az összeállítás volt rajtam, és végre volt fény is, fényképezőgép is, és idő is lefényképezni... Igazából 25-ére szerettem volna megcsinálni ezt a bejegyzést, mert már nagyon rég volt sminkes bejegyzés, de akkor meg persze net nem volt... Így maradt mára. :]

Természetes fényben:


Vakuval:


Sajna a használt dolgokat most nem tudtam lefényképezni, de ha valakit érdekel valami, kérdezzetek nyugodtan, és megmondom, mit használtam. :]
Annyit azért elmondanék, hogy a mozgó szemhéjamon a Maybelline Color Tatto Pomegranate szemhéjfesték van, még Biától vettem meg, azóta nagy a szerelem köztünk (mármint nem Biával :P), mesés ez a szín... :]

Nektek hogy tetszik? Milyen sminket viseltetek karácsonykor?

Köszönöm a figyelmet, szép napot!

14 megjegyzés: