2013. december 2., hétfő

Karácsonyi körömkihívás - Hó/Hópehely/Jégcsap

Sziasztok!

Én is jelentkeztem a Mannánál kiírt körömkihívásra, az első téma a hó/hópehely/jégcsap.
Hirtelen annyi ötletem volt, és nem is tudtam, melyikhez kezdjek, így végül mindenből belevittem kicsit.

A gyűrűsujjamra az Nfu Oh 61-es csodája került, a többin két rétegben a Rimmel 850 Aye, Aye Sailor sötétkék lakkja, a kis- és mutatóujjamra még két réteg az Avon Opal fedőlakkjából, a középső- és hüvelykujjamra pedig az Nfu Oh-val pingáltam hópelyheket. Remélem, azért páran felismeritek, ez az első, hogy élesben, a  saját körmömön ecsettel csináltam mintát.

Természetes fényben:

Vakuval:

Nektek hogy tetszik?

Köszönöm a figyelmet, további kellemes napot, nézzetek be a többiekhez is!

22 megjegyzés:

  1. Aztamindenit!!! Klau, ez irtó jól sikerült!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett :) Én is az Avon Opal-al akartam alkotni, csak ami fejben ment, az élőben kevésbé :/ Úgyhogy most csúszok egy napot a poszttal :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi. :] Ez általában így van, csak aztán nehogy virgácsot hozzon a Mikulás... :D

      Törlés
  3. Nagyon klassz lett!! Tetszik *-*

    VálaszTörlés