2013. december 31., kedd

Karácsonyi körömkihívás - Szilveszter

Sziasztok!

Elérkeztünk a kihívás utolsó témájához is, a szilveszterhez. Őszintén szólva sosem voltam oda túlzottan a szilveszterért, utoljára négy vagy öt éve volt, hogy nem itthon töltöttem, valahogy nem vonzott sosem ez a "kötelező" partizás, ha van kedvem, akkor alkalom nélkül is megyek, ha nincs, akkor hiába van alkalom. Szóval idén is itthon leszek, pontosabban leszünk, és mivel most szép számmal vannak új lakkok, kicsit bőség zavarában is voltam/vagyok, hogy mit hova kenjek... :D
Az A England - Sleeping Palace volt az alap, erre került ezüst és pirosas homok lakk, utóbbira ezüsttel a 2014 számok, a hüvelykujjamra pedig ezüsttel és bordóval valami kis tűzijáték-szerűség.

Abszolút nem vagyok elégedett, de fény hiányában már nincs értelme másikba belekezdeni...


Természetes fényben:

Vakuval:

Az az egy nyugtat, hogy élőben azért sokkal szebben kivehető, mi is akar ez lenni.

Nézzétek meg a többiek munkáját is! Ma még jövök egy összefoglalóval, ha minden igaz, addig is szép napot, jó készülődést estére! :]


8. Szilveszter

4 megjegyzés:

  1. Azért lehet látni és szép lett, jók ezek a színek együtt! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyira nem tudom néha eldönteni, mert csomószor van úgy, hogy élőben nagyon tetszik valami, és tök jól kivehető, a képeken meg olyan kuszának találom... Persze fordítva is szokott lenni... :D

      Törlés