2013. december 24., kedd

Karácsonyi körömkihívás - Karácsonyfa

Sziasztok!

Természetesen a mai napra a kihívás témája a karácsonyfa lett, elég sokat agyaltam, mit válasszak, mert több ötletem is volt, végül a celluxos/díszítőszalagos megoldás mellett döntöttem, egyáltalán nem csicsáztam a dolgot, csak a két gyűrűsujjamra került most minta.

Időközben a fényképezőgép is visszatért hozzám halálából, remélem, már így is marad, szóval hurrá, újra normális képeket hoztam... :]

Természetes fényben:

Vakuval:

Hát, ennyi lenne igazából, mivel annyira nem volt még (sőt, most se nagyon van) karácsonyi hangulatom, nem állt szándékomban nagyon túlcicomázni, de így is tetszett mindenkinek. :]

Nektek hogy tetszik?

Köszönöm a figyelmet, mindenkinek nagyon kellemes, békés, boldog karácsonyi ünnepeket kívánok!

Nézzetek be a többiekhez is!

7. Karácsonyfa

10 megjegyzés:

  1. Nekem nagyon tetszik!:) Neked is Kellemes,Boldog Ünnepeket!:)))

    VálaszTörlés
  2. Nekem is tetszik ez a minimalista vonal. :) Boldog Karácsonyt az egész családodnak. :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép :)
    Megsúgom neked, hogy nekem sincs hangulatom :((. Lehet a hó miatt van...itt hét ágra süt a nap...
    Kellemes Ünnepeket! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, na igen, röhögtem is, hogy "nosztalgiázásból" havas tájakat mutogattak az időjárás jelentésben :D

      Törlés
  4. Tetszik az alapszín a karifa mellé, szép lett! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, nekem is úgy megtetszett ez a lakk, az essence csomagból van :P

      Törlés