2013. december 29., vasárnap

justgirlythings XX.

Sziasztok!

A mai nappal tényleg elérkeztünk az utolsó részhez, ez lett kereken a 20., pont az utolsó hétre. :]


Annyira, de annyira rühellem, amikor beleRAGAD a szájfénybe a hajam, aztán amikor kihúzom, természetesen az egész arcomon végighúzom... :D


Előtte annyira nem is, de mióta próbálom megörökíteni a sminkjeim, szerintem 10 képből 1 ha jó lesz, akkor már örülhet a fejem... :D


Mondjuk nem csak reggel, tök mindegy, mikor ébredek, annyira nagyon nem akarok kikelni az ágyból, magamra húzom a takarót, és "csak még 2 perc"... :D


Annyira, de annyira imádom, mindhárom évadot eddig. És annyira szomorú voltam, hogy most 3 hétig nem lesz... (Aztán meg majd megint lehet várni a következő évadra :S )


Az elmúlt másfél hétben annyira nem volt rá időm, de előtte napi szinten kattintgattam a cicakirálylányt, ő ezt nem mindig szereti annyira, és a leglehetetlenebb helyekre ugrál a lehető leggyorsabban, hogy még véletlenül se legyen jó a kép... :D

Rátok igaz valamelyik?
Köszönöm a figyelmet, szép napot!

6 megjegyzés:

  1. Az utolsó kivételével igaz rám is. Az utolsó csak azért nem, mert egyik állat sem szeret nekem pózolni. Szerintem, mindig azt hiszik, hogy valami kaja lesz, és bemozdulnak. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ismerős, de azért fényképezgetem őket ezerrel :D

      Törlés
  2. Az első nem annyira, ritkán...nem szeretem a szájfényeket. Egy színezett Labelloval jól elvagyok:D és az utolsó se, bár a kutyusaim szoktam néha fotózni :)
    American Horros Story és ágy ♥ legjobb párosítás

    VálaszTörlés
  3. Megint sikerült úgy választanon, hogy mindegyik igaz rám is. :P AHS-ből én most kezdtem a 2. évadot, az első után annyi sorozatom lett hogy nem jutott rá idő. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálam pont most fut ki minden sorozat, a Sherlock jön majd most, de az ugye csak 3×1,5 óra szóval majd még valamit ki kell találjak :D

      Törlés