2013. december 15., vasárnap

justgirlythings XVIII.

Sziasztok!

Az utolsó előtti adagot hoztam mára Nektek ezekből a képekből mára.


Szerintem nem sok lány van, aki ne szeretné, ha a barátja mögé oson és jól megölelgeti.. Na én imádom.. :]


Valahogy sosem voltam olyan tipikus, egy stílusba besorolható sem ruhák terén, sem zenékben, mindig többféle tetszett, és így ezekből valahogy kialakult a sajátom.


Oreo shake... sosem fogyasztottam még ilyet, de most így a képet nézegetve még a nyáltermelés is megindult... :D


Próbálok egészségesen étkezni. De tényleg... Csak rohadtul nem szokott összejönni. Gyümölcsöt pl abszolút nem szoktam enni, nem tudom miért, nekem az nem is kaja és nem is nasi, ha már kaja, akkor "rendes" étel legyen, ha meg nasi, akkor már inkább sós, vagy csoki... De amúgy tényleg rajta vagyok a dolgon, már az nagy haladás, hogy főtt ételt eszem, na meg a zöldségekkel is egész jóba lettem.


Imádok télen néha este egy bögre forrócsokival bekucorodni a gép elé vagy az ágyba és nézni valamit, persze nem minden nap, nálam ehhez azért hangulat is kell.

Rátok igaz valamelyik?

Köszönöm a figyelmet, további szép napot!

9 megjegyzés:

  1. Az összes igaz. Persze, eszek gyümölcsöt, de még távolinak érzem az egészséges étkezést. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most is megvettük a salátát, tökre elfelejtettem... Úgyhogy hétvégén meg kell enni :P

      Törlés
  2. Az egészséges étkezés mert most a legaktualisabb nálam. Paleolit étrend bár kicsit most meginogtam és egy nagy bögre forró kakaóval indítottam a reggelt... :) :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. -mert....telefonról kicsit másabb írni. .. :) :) :)

      Törlés
    2. Szerintem azért ennyi "bűnözés" belefér ;]

      Törlés
  3. Mindegyik igaz rám is. :) Épp most táraztam be oreo kekszből, bár én nyáron szoktam készíteni a shake-et vaníliafagyival. :P
    A gyümi evést szerintem próbáld meg keksszel vagy joghurttal kiegészíteni. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaaajjj, akkor ha eltűnne a kekszid... NEM én voltam :D

      Törlés
  4. Mindegyik stimmel, de szerencsére étkezés terén már egy ideje működik az egészség-központúság. A gyümölcsöket pedig vezesd be pl. csokiba mártott eperrel elsőként, azt romantikus estéken együtt is lehet fogyasztani. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Cseles, csak abból meg szerintem annyit ennék, amennyit nem éri meg "fáradni" vele :P

      Törlés