2013. december 8., vasárnap

justgirlythings XVII.

Sziasztok!

Újabb adagot hoztam a justgirlythings képekből, bár már túl sok nincsen, így lassan ennek is vége.


Nagyon remélem, hogy egyszer valóra válnak az álmaim. Igazából az egyik legnagyobb mindig is az volt (természetesen azokon kívül, hogy egészséges és boldog legyen a családom, a szeretteim és én is), hogy fodrász lehessek. Nos, az vagyok, de ezt most jegelni kell, mivel nem élek meg belőle... Azért még a szívem mélyén remélem, hogy egyszer lesz egy saját kis csinos szalonom, és ebből élhetek majd...


Szeretem az őszt, megvan a maga kis hangulata. Igazából hiányolom is az évszakot, mert nem nagyon van már évek óta átmenet szerintem a tél és a nyár között... Az őszben pedig a legszebb talán az, ahogyan szemmel látható a természet változása.


Úgy szeretnék ilyen szép szivárványos sütiket csinálni, de sosem vitt rá még a lélek, így nyáron mindenképp szeretném kivitelezni a dolgot. :]


Gyakran amikor elkezdek röhögni, addig röhögök, míg szó szerint rosszul nem leszek. Ez főként akkor van, amikor nem is magán a poénon röhögök, hanem azon, hogy más hogy röhög. :D


Úgy bírom a kis minion-okat a GRU-ból, tesóm kislányát emiatt hívom sokszor Bábujnak, illetve az ajtómon is van egy minion-os rajz, amit Ő csinált nekem. :]

Rátok igaz valamelyik? 

Köszönöm a figyelmet, kellemes napot!

8 megjegyzés:

  1. A hasfájós nevetés abszolút igaz, meg hát az álmok valóra válása... Egy családi ház lenne jó, vagy legalább egy nagyobb lakás, mert a jelenlegibe családot tervezni nem nagyon lehet :-(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hú nálam a lakás téma amúgy is kényes lesz, ha egyszer eljutok odáig... Elég nagy a helyigényem, már úgy értem, hogy kell "elvonulós" hely :D

      Törlés
  2. Én csak annyira szoktam röhögni, hogy nem kapok levegőt egy idő után. :)
    A minionokat nem érzem magamhoz közelinek, de különösebb bajom nincs velük. A többi stimmel. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj, olyan is van, na akkor így visszafelé veszem a levegőt, amitől sípolok, vagyis a többiek szerint "csipogok" :D

      Törlés
  3. Mindegyik igaz rám is. :P Ezt most nagyon eltaláltad. :)

    VálaszTörlés
  4. Az álmok valósággá válnak, ha úgy alakítod az életedet. Ha ez a legnagyobb vágy, hát irányítsd csak te a dolgokat. ;)
    Imádom a Minion-okat, nekem van is egy saját készítésű Dave-em. Ha van kedved kuksizd meg: http://pancsigyongyei.blogspot.hu/2013/08/dave-az-en-kis-minionom.html
    Én csuklásig szoktam nevetni :) :)
    Én amit szeretnék sütni azok a Macaron-ok. Egyszer próbáltam és hát öhöm..... :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tény, csak sajna pl. a csekkek befizetését nm tudom eltörölni :D
      Jajjj nagyon édes ez a minion, első körben meg akartam mutatni az unokahúgomnak, de nem merem, mert akkor addig fog nyaggatni, míg meg nem csináljuk... :D A macaron meg.. hát, és nem mertem nekiállni még sose :S

      Törlés