2013. december 22., vasárnap

justgirlythings XIX.

Sziasztok!

Bár ezt szántam az utolsó ilyen bejegyzésnek, mivel ez a 19. és mivel még egy vasárnap lesz idén, úgy döntöttem, mégis csak az utolsó előtti lesz ez, és összeszedtem még jövőhétre is 5 képet. :]

Na de akkor nézzük is az eheti adagot.


Na jó ez így nem teljesen igaz, mert Biától kaptam most illatgyertyákat, de imádom őket, csak általában sajnálok annyi pénzt kiadni értük, amennyiért vesztegetik őket.


Annyira várom, hogy leessen a hó, és hógolyózzunk, szánkózzunk, hóembert építsünk... :]


Szeretem, amikor valaki (nem feltétlen csak a barátomra értem, de nyilván Tőle a legjobb :] ) megpuszilja a homlokom, nekem az mindig annyit jelentett, hogy "nyugi, minden rendben lesz" és olyankor ezt teljes mértékben el is hiszem.


Szeretem a szép, "csinos" díszítésű karácsonyfákat, de általában itthon a régi kedvenc díszek is helyet kapnak mindig.


Úúúúgy, de úgy szeretnék valami szép kis szarvasos és/vagy hópelyhes karácsonyi pulcsit, de eddig nem találtam még rá a tökéletesre sajnos. Remélem idén télen meglesz ez is.

Rátok igaz valamelyik? Köszönöm a figyelmet, szép napot!

8 megjegyzés:

  1. Ó, hát igen, az illatgyertyák... Annyira szeretem őket, és annyira betáraztam belőlük, hogy most tényleg mindig ég egy, amikor itthon vagyok. Most egy narancsos-csokis van soron, és isteni az illata :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na olyanom még sosem volt, küldhetnél egy kis illatot belőle :D

      Törlés
  2. A homlokpuszison kívül mindegyik igaz rám is. Igaz, illatgyertyából még van bőven, venni nem kell, és megvannak a szokásos karácsonyi szereléseim, a karácsonyi pulcsim az piros. A homlokpuszit azért nem szeretem, mert egy exem gondoskodott róla, hogy ne tegyem. De ez egy hosszú sztori. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na igen, ha "gondoskodnak" ilyenről, akkor aztán egy életre elmegy az ember hangulata tőle :S

      Törlés
  3. Mindegyik igaz rám is. :D Mindig sikerül eltalálnod. :P

    VálaszTörlés