2013. december 26., csütörtök

Évértékelés

Sziasztok!

Marcsinál láttam ezt a TAG-et, és úgy megtetszett, gondoltam, én is kitöltöm, hátha lesz valami kis felvillanó villanykörte a fejem felett.. Nem könnyű egyébként megválaszolni ezeket a kérdéseket, de tudom, hogy nem jó a szőnyeg alá söpörni az ilyeneket.

1. Mire vagyok a legbüszkébb ebben az évben?
Az egyik, hogy nem hagytam abba a mozgást, sőt, még többet is mozgok. A másik, hogy elértem a hőn áhított 50-51 kg-os súlyt.


2. Hogyan lehetnék jobb abban, amivel foglalkozom?
Egész évben ez foglalkoztatott, a blogon nem sok szót kapott, bár néha-néha azért elhintettem, hogy nagyon nem akar beindulni a vállalkozás, és eljött a pillanat, amikor a terveimhez való ragaszkodás már nem kitartás, hanem önmagam hátráltatása lett. Csak ezt elég nehéz bevallani saját magunknak.


3. Miben érzem, hogy elakadtam?
Ezt az előbb fejtettem ki.


4. Miben kell nagylelkűnek lennem önmagammal?

Úgy alapvetően kellene nagylelkűbbnek lenni saját magammal, általában ha rossz passzban vagyok, mert valami nem jön össze, nem vásárolgatok, hanem pont hogy megvonom magamtól a dolgokat. 


5. Foglalkoztat a karrierem?
Foglalkoztatni foglalkoztatott, de bármennyire is szerettem volna, mégsem jött ez most össze. /Vagy talán pont ezért, mert túlságosan akartam.


6. Milyen leckéket tanultam meg?
A legfontosabb talán az, hogy megtanultam, mi a különbség az egyedüllét és a magány között, illetve, hogy az egyetlen ember, akire mindig számíthatok, az én magam vagyok. És hogy emellett pedig elég sok ember mellettem van, még akkor is, ha ezt ott és akkor nem érzem, csak kis idő elteltével.

7. Milyen évet zártam pénzügyileg?

Asszem' ezt tudjuk az előbb leírtakból.

8. Hogyan töltöttem a szabadidőmet?

Elég sokféleképpen, az a pár hónap leginkább egyedül, nem sok értelmes dologgal telt, bár legalább akkor letudtam néhány sorozatot, amiket mindig is végig akartam nézni. Annak viszont örülök, hogy újra olvasni kezdtem, nagyon érdekes, hogy 1-1 könyv különböző lelkiállapotokban teljesen más élményt nyújt, teljesen máshogy "élem meg".

9. Mennyire viseltem gondját a testemnek, elmémnek és lelkemnek?

Jó ideig próbálkoztam egészségesen enni, aztán egy időben szinte semmit nem bírtam enni, meg azóta sem nagyon, ez most így pihen, de rajta vagyok az ügyön újra. Az elmém szerintem rendben van, a hangok legalább is ezt mondják, viccet félretéve, úgy érzem, kezd jó út felé haladni újra az agyam és a lelkem is...


10. Mennyire voltam nyíltszívű?
Elég változó volt ez is, jó ideig konkrétan idegenekkel abszolút nem, de pár hónapig még a saját családommal és barátaimmal sem. Ez nem azt jelenti, hogy utálatos voltam, csak egyszerűen elvonultam és elvoltam magamban, mert féltem megnyílni.

11. Mikor éreztem a legkreatívabbnak magamat?

Igazándiból folyamatosan kreatívnak érzem magamat, de így karácsony körül a Tesómmal nagyon kreatívnak éreztem magam... :D


12. Milyen terveimet valósítottam meg?

A mozgással tudok jönni megint, mert nekem ez tényleg hatalmas szó, hogy magamtól tornázom, régen két perc után meg akartam halni tesi órán, és amikor csak lehetett, próbáltam nem tornázni...


13. Mi az, amit halogattam?

Legtöbbször a tesztes bejegyzések megírását, még mindig lógok jó párral... Ja meg nagyon sok film megnézését.

14. Milyen módon tudom átstrukturálni az időmet?

Leginkább korábban kéne lefeküdnöm és korábban felkelnem, ezt mindig megfogadom, de sosem jön össze.

15. Mennyire hagytam, hogy hátráltasson a félelem vagy a kudarc?

Az év második felében teljesen. És ez nagyon nem jó, szóval ezen mindenképpen változtatnom kell.


16. Mi az, amiben kétségem merült fel?

A munkámban, illetve a saját képességeimben.


17. Mikor éreztem a leginkább élőnek magamat?

Torna közben, utána, valamint akkor, amikor hasznos dolgot csináltam.

18. Hogyan tanítottam másokat arra, hogy tiszteljenek?

Szerintem ezt mások tudnák megválaszolni, akik kívülről látják, de talán azzal, hogy nem hagytam el magamat teljesen soha.


19. Hogyan tudom fejleszteni a kapcsolataimat?

Az elmúlt időszakban eléggé hanyagoltam a kommunikációt néhány emberrel, nem tudatosan, csak valahogy így alakult, de igyekszem minél többet keresni a számomra fontos embereket.


20. Voltam-e igazságtalan valakivel?

Biztosan, ha nem is készakarva, de szerintem néha mindenki igazságtalan. (Ha mégsem, akkor megint az voltam ;])

21. Kinek kell megbocsátanom?

Azt hiszem, csak egy embernek, viszont ezt magammal kell rendezni, mivel Ő nem tudja, hogy megbántott, így nyilván bocsánatot sem fog kérni.

22. Mi az, amit ideje elengedni?

Talán azt, azokat az embereket, amik és akik már nem aktuálisak.


23. Milyen régi szokásoktól szeretnék megszabadulni?

A sértődékenységtől, illetve hajlamos vagyok magamra venni azt is, amit nem nekem szántak. (De legalább beismerem :P)


24. Milyen új szokásokat szeretnék kialakítani?

Szeretnék nyitottabb lenni, spontánabb, nem mindig mindent előre tervezni, mert úgysem úgy sül el, ahogy tervezem, ellenben amikor csak rávágom a dolgokra, hogy oké, csináljuk, azok általában jól sülnek el. Illetve a már említett korábban fekvést is be kéne vezetni.

25. Hogyan lehetek elfogadó önmagam iránt?
Gondolom elfogadással. :]

Ti kitöltöttétek ezt a TAG-et? Ha igen, linkeljétek be ide hozzászólásként, vagy akár töltsétek ki.

Köszönöm a figyelmet, szép napot, kellemes ünnepeket!

8 megjegyzés:

  1. Kívánom, hogy minden, amit elterveztél, amin szeretnél változtatni, jövőre sikerüljön! :) Kitartást hozzá!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, én is hasonló jókat kívánok Neked! :]

      Törlés
  2. Lehet, hogy kitöltöm, még nem tudom. :) De lesz majd évértékelő nálam is.
    Remélem, hogy amit szeretnél, az össze fog jönni, kívánom, hogy sikerüljön!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Link: http://tipegozombi.blogspot.hu/2013/12/evzaro-tag.html

      Törlés
    2. Köszönöm, remélem, hogy tényleg minden összejön :]

      Törlés
  3. Mi is kitöltöttük: http://sokjokishelyenblog.blogspot.hu/2013/12/evertekeles.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök Neki, és köszi a linkelést :]

      Törlés
  4. Én is kitöltöttem: http://eyelinerandsmileandi.blogspot.hu/2014/01/2013-2014.html
    sok sikert és erőt kívánok neked álmaid megvalósításához!

    VálaszTörlés