2013. december 21., szombat

essence nyereményünk

Sziasztok!

Idén is szerencsénk volt, tavaly is és most is játszottunk a saját nevemmel, a tesóméval, illetve Laráéval is az essence honlapján zajló kalendáriumos játékkal, tavaly (ITT) Veronika, idén pedig a kiscsaj nevével nyertünk.

A Be Loud! csomagot nyertük, bár a graffiti fedőlakkot, a jumbo szemceruzát és a rózsaszín ajakceruzát nem kaptuk meg, nem tudom, hogy direkt vagy véletlen, de így is nagyon nagyon örülök, örülünk a csomagnak. :]




A kollekció darabjai egy viszonylag nagy, átlátszós rózsaszín kozmetikai táskában lapultak, a lakkokat persze azonnal felkentem, de bevallom, a szemhéjpúderekbe is belemásztam még fényképezés előtt, nem bírtam magammal. :D

Amúgy a nevéből és a leírásból adódóan arra vártam, hogy elég harsány, pigmentált, erős színekkel lesz dolgom, a lakkokra ez még igaz is, de sem a szemhéjpúderek, sem a pirosítók nem túl élénkek, "hangosak". Ettől függetlenül nagyon tetszenek, de egyáltalán nem a feltűnő színek közé tartoznak...

Nektek megvan valami ebből a kollekcióból? Ha igen, hogy vagytok vele megelégedve? Szeretnétek majd sminkeket/teszteket a termékekkel?

Ti szoktatok játszani az essence adventi játékán?

Köszönöm a figyelmet, kellemes estét!

14 megjegyzés:

  1. Gratula :D Nekem pont a fedőlakk van meg, de sikerült egy selejtes ecsetet kifognom, állt mindenfelé az összes szál, ennek ellenére nagyon tetszik a sokféle glitter keveréke :)
    A lakkok jól néznek ki, kíváncsi vagyok rájuk :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      A fedőlakkra kíváncsi lettem volna élőben, bár általában a csillámos lakkokat előszeretettel hanyagolom, mert utálom lemosni őket ... :D

      Törlés
  2. Gratulálok :-) Nekem a pirosítók vannak meg, mert a terepminta miatt nem hagyhattam ki őket :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megosztoztunk, a pink maradt nálam, Tesó vitte a másikat :P

      Törlés
  3. Gratulálok! :)
    A graffiti lakkot szerettem volna, de mikor mentem a Müllerbe, már nem volt. :-/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Óóó :( Én itt nem is emlékszem amúgy, hogy láttam volna, bár mostanában nem járok túl sokat rossmann-ba :]

      Törlés
  4. Gratulálok :) Én nem vettem meg semmit ebből a kollekcióból, valahogy élőben nem fogott meg.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :]
      Mondjuk a lakkok felkenve sokkal sokkal szebbek, mint üvegben :3

      Törlés
  5. Gratu, de mázlisták vagytok! :D

    VálaszTörlés
  6. Gratula! Kicsit irigykedem, mert én idén nem nyertem. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük, akkor idén itt lesz már az ideje! ;]

      Törlés