2013. december 31., kedd

Decemberi összefoglaló

Sziasztok!

Nagyon hamar eltelt ez a hónapi is, sőt így utólag nézve az egész év. A december viszonylag mozgalmas volt megint, nem mostanában volt szerintem ennyi kép a hó végi összefoglaló bejegyzésben.

Első körben mutatnám a képeket, némi kis kommentárral, aztán utána jöhet egy kisebb év végi áttekintés.

12.01:

Sally és a kedvenc ülőhelye. Nem tudom, mért kényelmes neki a vizes, hideg föld, de mindig itt nézelődik... :D


Így két év után rájöttem, hogy mennyire jó cucc a tejhabosító, egész hónapban a tejhabos mézeskalácsfűszeres kávé volt a sláger, és szerintem marad is, amíg tavasz nem lesz... :]

12.02:

Bia és Zoli ajándékai, a virgács természetesen csak jelképes. :]

12.05:

Még mindig a Batman mese a legkirályságosabb részemről. :]

12.06:

Ez várt a munkahelyemen, a Mikulás tudja, hogy szeretem a Peppert. :3


Biától kaptam ezeket, IKEA-s illatgyertyák, Flormar lakk, a kis vöröspandás kulcstartót pedig külön nekem csináltatta, hát komolyan, majdnem elsírtam magam, annyira édes. :3


Ezt a 20 kiló sminkcuccot és lakkot is Bia hozta el, megosztoztam rajta a Tesómmal, innen is köszönjük!

12.07:

Hétvégi sorozatnézés Panda Úrral.


BPS holo lakk többféle alapon, eléggé elkapott a gépszíj, fél nap kenegettem, aztán meg gyönyörködtem bennük. :]


12.10:


Ezeket Zoli Mikulása hozta, a két lakkot magától választotta, és nagyon jól választott színt, a fogsor gumicukira pedig emlékezett, hogy mondtam, hogy olyan régen ettem, és szeretnék. :]

12.11:

Sajtszíves szendvics, mert megérdemli. :]

12.12:

A csokis gyertyát kezdtük meg elsőként, isteni az illata, ha ég, folyamatosan szaglászok.

12.12:

Téli kiadású Klau, új kabát és új sapi. :]

12.14:

Nincs december mézeskalács nélkül, egy jó adagot díszítettem is, az a kép sajna már nincs meg, d nagyon aranyosak voltak.


12.15:

A fehér gyertya illata is isteni, engem a hókiflire emlékeztet, bár ez nem annyira erőteljes, mint a csokis, azért érezni lehet ezt is.

12.17:

A már említett essence nyeremény.


Mókuska a kalendáriumban. :3

12.18:

Tőlem nekem, a csoki valami isteni, ha tehetitek, kóstoljátok meg, mi eurós boltban vettük, 350 Ft, narancsos-fahéjas, életem egyik legjobb csokija szerintem. A nyalókák meg... Hát ott könyörögtek, hogy vegyem meg őket... ;]


Esztivel és a párjával is találkoztam, Tőlük ezeket kaptam karácsonyra, nagyon tetszenek, remélhetőleg hamarosan sminket is láttok majd velük.

12.20:

Ajándék Ramitól.



Osztálytalálkozón is voltam, a telefonomban ez az egy kép volt, nem tudom, hogy ki/mi volt béna, nem lett túl éles, az biztos.. :D
12.22:

Tesómmal rákattantunk a filc figurák varrására, én baglyot csináltam.

12.23:

Ezt pedig kivételesen nem magamnak vettem, ajándékba kaptam az egyik ismerősömtől, éppenhogy, de bele bírtam még passzírozni a nyalókás pohárkámba őket is.

12.25:

25-étől egészen tegnap délutánig Budapesten voltam, a táskát Zolitól kaptam karácsonyra, iszonyatosan tetszik, van vállpántja is, amit le is lehet szedni, szóval most nagy az öröm, mert már jó ideje szerettem volna egy hasonló tatyit.


Ezeket pedig a szüleitől kaptam, a tusinak nagyon finom illata van.

12.26:



12.28:

Ő Skizo, a szomszéd cicája, de mindig Zoliéknál van, imádni való, meglátja az embert és már megy is, hogy simizzék.

28-án találkoztunk Biával és a barátjával, Nailland-eztünk, Starbucks-oztunk, aztán Ők mentek tovább, mi pedig a nap nagy részét plázázással töltöttük. Ismét meg kellett állapítanom, hogy utálok ruhát vásárolni, illetve le-fel vetkőzni és öltözni, meg kivárni a sort a próbafülkénél..


A pulcsi nagyon szép világosbarna, arany szálakkal, a bordó felsőre pedig kemény 1500 Ft-ért csaptam le.


Sleeping Palace és Golden Rose Holiday - Nr. 59. Csak fél órámba telt, míg eldöntöttem, melyik A England lakk jöjjön velem, de teljesen megérte. Egyébként számomra annyira nem volt nagy dolog a Nailland pult, bár szerintem ennek leginkább az volt az oka, hogy az eladó csaj kb. nem is foglalkozott velünk, nekem elég furi volt, de persze ez nem fog semmit levonni a lakkok imádatából.


Én is kaptam gyűrűt, nem eljegyzési, és nem arany, de imádom. A Sixben vettük, kemény 550 Ft volt és imádom. :]

12.29:

Szerelem. Nem nagyon tudok mást mondani rá, ez is egy olyan lakk, aminél azt veszem csak észre, hogy folyamatosan a körmeimet bámulom és csodálom. Maga a szín is nagyon szép egyébként, olyan lilás-bordós-barnás.


29-én Zoli anyukájának a szülinapját ünnepeltük, viszonylag sokan voltunk, legalábbis számomra, de nagyon kedves volt mindenki, és jól éreztem magam, a fenti kis alma-hattyút a húga csinálta.





Persze a cica sem maradhatott ki a fényképezkedésből, a sok vakuzás miatt kapott egy kis tejet utána, hogy megnyugodjon.





És végül a szülinapos. :]

Nagyon szerettem ezt a hónapot, bár voltak nehéz pillanatok, leginkább a munka miatt, erre az utolsó hétre viszont próbáltam minden ilyen gondolatot félretenni, és kiélvezni az ünnepeket. :]

Túl nagy év végi összefoglalást most nem áll szándékomban írni, talán pár nap múlva egy olyasmit, amiben leginkább a bloggal kapcsolatos dolgokat szedem össze. :]

Nektek hogy telt a december?

Köszönöm a figyelmet, mindenkinek nagyon boldog új évet kívánok és jó szórakozást estére!

24 megjegyzés:

  1. A kulcstartó és a táska is kedvenc, és a képeid úgy összesen is, mert egy mozgalmas, pozitív hónapot tükröznek. Kívánom, hogy ugyanilyen legyen majd az egész jövő éved, csak a munka frontján is álljon be a várva várt változás. BÚÉK!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De aranyos vagy, köszönöm :]
      Remélem, hamar megoldódik a munka téma is, mert 1-2 hétig imádok itthon ücsörögni, sütni főzni nagytakarítani nyugiban, de amúgy nem nekem való :D

      Törlés
  2. Cuki dolgokat kaptál! :) Az a kulcstartó nagyon édes! :D A macskák meg zabálnivalók! :D Boldog új évet! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na igen, ilyen kulcstartója senki másnak nincsen, az már egyszer biztos :]
      A cicák meg, nem lehet nem imádni őket, az ember csak megáll az ajtóban, és azt veszi észre, hogy mindkét macsek már az ölében ül... :D

      Törlés
  3. BÚÉK! Csak úgy ragyogsz a képeken. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Neked is! :]
      Ennek nagyon örülök, hogy látszik is rajtam, főleg ez az egy hét "telelés" tett nagyon jót, már érzékeltem, hogy jó lesz kicsit kiszakadni a megszokott dolgok közül :]

      Törlés
  4. De jó képek :) Boldog Új Évet! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszenek, Neked is boldog újévet! :]

      Törlés
  5. Jujjj nagyon jó poszt volt. :) Boldog Új Évet! :)

    VálaszTörlés
  6. annyira szeretem ezeket a posztjaid! :)
    BÚÉK neked is! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyira jó érzés ám ilyet olvasni, mert tudom, hogy rengeteget tudok beszélni, meg írni is, és ez most tényleg elég hosszú lett, de megnyugodtam, hogy azért másoknak is tetszik :]

      Törlés
  7. Jó volt ezt végignézni és -olvasni.
    BUÉK neked is!

    VálaszTörlés
  8. Sikerekben gazdag boldog új évet kívánok! :)

    VálaszTörlés