2013. december 12., csütörtök

BPS 7 fekete alapon

Sziasztok!

Már egy ideje vártam erre a lakkocskára, Bia vette meg, aztán megbeszéltük, hogy odaadja, ha találkozunk. Pénteken el is jött hozzám, és emellett sok sok sok cuccot kaptam Tőle, de ezekről majd később. Igazából most akkora az újdonság varázsa, hogy sokat  agyaltam, mit próbáljak ki először, végül emellett döntöttem. Persze margarétára kenegettem mindent, mint valami elvetemült, magában nem igazán látszott színe a lakknak, ezért döntöttem úgy, hogy sötét alapra fogom felvinni, és milyen jól tettem.

ITT megtekinthetitek magában, 3 rétegben, inkább zöldesnek mondanám amúgy a lakkot, mint ezüstnek, de nagyon szép mindenesetre. Ráérősebb időben majd én is kipróbálom így, addig is nézzétek meg az én verziómat, két réteg fekete lakkra kentem 1 vastagabb rétegben:

Természetes fényben:

Vakuval:


Kinti fénynél is elég jól látszik a holo hatás, de gondolom napfényben is még jobban érvényesülne, akárcsak lámpafénynél. 
Már több alapra is felkentem egyébként margarétán, szóval szerintem gyakori "vendég" lesz mostanában a blogon ez a lakk. :]

Nektek hogy tetszik? Milyen alapon néznétek meg legközelebb?

Köszönöm a figyelmet, kellemes estét, jó éjszakát!

12 megjegyzés:

  1. Nagyon szép holo lakk, és fekete alapon is tetszik, meg magába is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ki akarom próbálni majd én is magában is :]

      Törlés
  2. Jól néz ki magában meg így is :)

    VálaszTörlés
  3. ez nagyon durva.mármint,az első képnél még azt mondtam,ok feketés lakk....aztán megláttam a második képet :)
    jaj mesés!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaja, az elsőn olyan, mintha csak csillámos lenne, pedig élőben eléggé látszik :]

      Törlés
  4. Nagyon tetszik :) Imádom a holo lakkokat :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát én is, olyan mint a tetkók, egy nem elég, sőt.. sosem elég :D

      Törlés