2013. december 18., szerda

Black Sand

Sziasztok!

Ezzel a sand hatású lakk témával (is, mint sok mással) úgy voltam, hogy nem bírtam eleinte eldönteni, hogy tetszik-e vagy sem, aztán az OPI Mariah Carey kollekció után úgy billent a mérleg, hogy igen, nagyon is tetszik. Szerencsére már az olcsóbb márkáknál is tombol a sand-láz, bár nem annyira nagy még a választék, az arany Moyra lakk után már nagyon szemeztem a mostani bejegyzés főszereplőjével, a 855-ös számú lakkal.

Természetes fényben:

Vakuval:

Már az üvegben és képeken is nagyon tetszett, a másik lehetséges versenyző a 856-os volt, de valamiért mégis ezt választottam magamnak, és meg kell mondjam, annyira tetszik, élőben még sokkal szebb. A fekete alapban a kis szemcsék sötétszürkések, iszonyatosan tetszik. Mondjuk tapizni még mindig nem bírom a körmeimet, mert libabőrös leszek tőle, de a látvány kárpótol.

Nektek hogy tetszik? Van a Moyra-tól sand lakkotok? Ha igen, hogy vagytok vele megelégedve? Ha nem, szeretnétek? Én megmondom őszintén, a 854-es és a 851-es is nagyon tetszik, szóval szerintem szülinapomra majd meglepem magamat velük. :]

Köszönöm a figyelmet, kellemes napot!

12 megjegyzés:

  1. Én még sosem próbáltam moyra sand lakkot, valahogy annyi márka ad ki sand lakkokat, hogy most már lehet válogatni a sok szépség közül :)
    Nagyon jól áll rajtad ez a szin, de magamon nem tudom elképzelni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Én tegnap láttam az új Lovely lakkokat, hát oda vagyok meg vissza :]

      Törlés
  2. Fúú, a 851-es de szép! Pedig nem vagyok rózsaszínes, de ez... Magamon mondjuk valószínű nem tudnám elképzelni, de annyira tetszik :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rajtad mondjuk én sem, bár ki tudja, ha meglesz, majd kipróbálod :P

      Törlés
  3. Moyra sand lakkom nincs, de más márkából begyűjtöttem jó párat, szép ez a lakk :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem még pici a sand lakk készletem, de remélem, még fog gyarapodni ];

      Törlés
  4. "Mondjuk tapizni még mindig nem bírom a körmeimet, mert libabőrös leszek tőle, de a látvány kárpótol." :D
    Persze hogy van, kettő is! :) Sajna az arany nem annyira vált be, de a kék igen!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát jóó, de tényleg így van :D Viszont mások előszeretettel tapizzák :D
      A világosabb vagy a sötétebb kék? :]

      Törlés
    2. A világosabb, türkizesebb :)

      Törlés
    3. Az is úgy tetszik, de a sötétebb még jobban, majd szépen idővel :P

      Törlés
  5. Nekem meg van az essence mind 3 sand lakkja is azok is nagyon jók és tartósak. Moyra sand lakkok közül meg van a 851,852 és 854 a legjobban a rózsaszínt szeretem, és a lovely sand lakkok is meg vannak a kék és a barna is, meg az újabb trend kiadás 3 sand lakkja a snow dust,én mindegyikkel elégedett vagyok, és egyáltalán nem pattogzott le, 3 napig bírták a körmömön fedőlakk nélkül. Egyedüla Moyra sand lakk 854 kék lakkja ami lepattogzott 2 nap után.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nekem 4-5 napot ki szoktak bírni, ha nincs sok meló, viszont az essence lakkoknak a finise annyira nem tetszik mint pl a Lovelyé vagy a moyráé, az új Lovely-kra pedig nagyon nagyon vágyom :]

      Törlés