2013. november 25., hétfő

Xmas Projekt - Képeslap

Sziasztok!

Itt az Xmas Projekt 2. része, ami a képeslap.


Nem vagyok nagyon képeslapozós, se küldeni, se kapni nem szoktam, a legutóbbi kettőt is Biától kaptam, így ezt a kis DIY képeslapot Neki szánom (most előre lelőttem az egyik mikulás- és karácsonyi meglepit, de azért remélem, a többinek örülni fogsz... :] ).
Semmi extra igazából, postára nem adom, majd személyesen adom át, így rögtönzött "bélyegeket" is ragasztottam rá. Nyilván ezt Ő majd jobban értékeli, mint Ti, mivel belsős poén. Az egész annyi csak, hogy imádom Grumpy Cat-et, és Bia még húsvétra írt nekem egy képeslapot, amin elnevezett Miss Grumpy Cat-nek, és azóta is gyakran röhögünk az ilyen képeken. Mint az alábbi képen is, amit Ő mutatott nekem, így gondoltam, ha már képeslap, karácsonyi téma, akkor ez lesz az optimális kép... :D


Kinyomtattam a képet, nem vágtam ki teljesen, hanem hagytam egy még egyszer akkora részt, majd kivágtam egy határidőnapló átlátszó fedlapját, és mindezt körberagasztottam celluxszal.
Persze előtte feliratoztam is:


Szánom-bánom, ez most ilyen kis vicceskedős lett, de hát karácsonykor is kell a humor, nem? :]

Ti szoktatok képeslapot küldeni/kapni?

Köszönöm a figyelmet, kellemes estét!

5 megjegyzés: