2013. november 18., hétfő

XMas Projekt I. - Gyertya/gyertyatartó

Sziasztok!

A tavalyihoz hasonlóan, idén is készülünk Karácsonyi DIY sorozattal, az első állomás a gyertya/gyertyatartó. (Egyébként tegnap és ma sokat használtam ezt a szót, és így elég hülyén hangzik már.. :D )


Igazából még azt sem szoktam meg, hogy november van, és bár kezd tele lenni a város a karácsonyi díszekkel, nálam annyira nincs még itt a karácsonyi hangulat, hogy jajj... Aztán ez a gyertya dolog, én imádom a gyertyákat, van nem is egy, gyertyatartóm is, de egyik sem olyan "leharcolt", hogy felújítsam, és szebbek annál, hogy elcsúfítsam... Szóval tanácstalanul álltam, aztán volt egy tök jó ötletem, hogy csillámporos mintát csinálok egy szálgyertyára és masnit kötök rá, így tényleg olcsó, egyszerű, de nagyszerű dolog lesz... Csakhogy ez tegnap jutott eszembe, és mára kell, és egy darab új gyertya nem volt itthon... Így jött az ötlet, hogy felespohárból csináljak gyertyatartót. Elpepecselgettem vele, míg a csokis és a citromfüves teamécsesek olvadtak és öntögettem, aztán azért a feliratot is el kellett tüntetni, meg olyan snassz lett volna magában, így jött a körömlakk ötlete. (Mondom, univerzális felhasználó vagyok lakkok terén... :D )

Végeredmény:


A piros színre a karácsony miatt esett főként a választás, de egyébként is illik a szobámhoz, meg szép is ez a szín, az össz trükk az egészben annyi volt, hogy celluxszal körberagasztottam alatta és felette, így egyenes lett nagyjából a vonal. :]

Nektek hogy tetszik? Hogy álltok a gyertyákkal/mécsesekkel?
Köszönöm a figyelmet, kellemes napot!

18 megjegyzés:

  1. Mekkora ötlet! Én is gyűjtögetem már a viaszt, mert maradt néhány illatos gyertyából, de eddig nem tudtam, mibe öntöm majd át. Hát az elárvult pohárkákba! Köszi az ötletet. Kanócot hol szereztél?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én régebben úgy csináltam kanócot, hogy gyöngyhímzőfonalból (ez volt nekem kéznél) fonatot készítettem, majd viaszba mártottam, többször :)

      Törlés
    2. Hobby boltban 1 méter tán 100 max 200Ft :)

      Törlés
    3. Na ennek örülök, ha ötletet adtam! :]
      Igazából régebben csináltunk zselégyertyákat és még abból maradt, de hobbyboltban tuti van :]

      Törlés
  2. Kis alkeszem :D
    Jó lett amúgy, a piros lakk nagyon feldobja :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, 6-án ezt még lemeccseljük... Csak hogy tudd, még mindig erősebb vagyok! :D

      Törlés
  3. Nagyon nagy ötlet! Feles pohár mekkora ötlet! Tetszik!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó ötlet! Nálunk van jópár nemhasznált feles pohár, azt hiszem újrahasznosítom őket :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát azért nagyjából egyre járt az agyunk, de örülök, hogy még így is ötletet adhattam! :]

      Törlés
  5. Jó kis ötlet, egyszerű de nagyszerű :)

    VálaszTörlés
  6. mekkora ötlet ez a körömlakkos:)
    Elsőre azt hittem, szaténszalag:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :]
      Hát, én a lakkot mindenre simán felhasználom :D

      Törlés
  7. Jól néz ki így feldobva a lakkal :)

    VálaszTörlés