2013. november 4., hétfő

Tökfaragás - ahogyan mi csináltuk

Sziasztok!

Mivel tavaly annyira megtetszett a tökfaragás, idén is szerettem volna faragni, bár tisztában vagyok a képességeimmel, így ismételten a minimal stílust képviseli a tököm... :D
Idén itthon faragtunk, a kiscsaj is pont itt volt, bár csak két tök volt, azért Ő is jól elszórakozott, erről hoztam most pár képet. :]












A tavalyit egyébként ITT láthatjátok.

Hogy tetszenek? Ti szoktatok tököt faragni? Voltatok halloween buliban?

Köszönöm a figyelmet, kellemes napot!

16 megjegyzés:

  1. Nagyon aranyosak a tökök is és a képek is :3

    VálaszTörlés
  2. De jók lettek. Én egyszer próbáltam tököt faragni, akkor is majdnem átszúrtam a kezem, úgyhogy azóta nem próbálkozom. (persze lehet nem a halloween-buli közepe felé kellett volna nekiállni...:)) A képek is nagyon aranyosak, szuper közös programotok volt :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na de Rééééka!! :D
      Hát igen, bár nekem a szokásos "b*zdmeg, nem tudom megcsinálni"-val kezdődött :D

      Törlés
  3. De jó hangulatképek! A tökök is tök jók lettek :-D

    VálaszTörlés
  4. De aranyos képek a tökökhöz pedig gratulálok! :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jók a képek :) Mi párommal faragtunk tököt: http://beautythinngs.blogspot.hu/2013/11/halloween.html ide tettem róluk képet a blogra :)

    VálaszTörlés