2013. november 20., szerda

The Versatille Blogger Award

Sziasztok!

Bár már kaptam ilyen díjat, ismét elért hozzám, ezúttal Judittól, Lizától és Timitől.




Szabályok:
1) Helyezd el a díjat a blogon.
2) Linkeld be, aki jelölt téged
3) Jelölj te is blogokat a díjra
4) Értesítsd őket a jelölésről
5) Írj 7 dolgot magadról

Hát, igazából folyamatosan csepegtetek el pár dolgot itt-ott magamról, bár szerintem így közel két év után kezdtek "kiismerni". Azért hátha tudok még olyat írni, ami újdonság... :]

1. Utálok utazni. Nem tudom mért, talán a suliba való reggeli utak miatt, de a mai napig rosszul vagyok a buszon, főleg reggel. Persze kibírom, de pont ezért nem szeretek nyaralni járni sem, akkor inkább egy hét otthon, amikor kedvemre tehetek-vehetek a lakásban.

2. Nekem mindig kell alapzaj. Nem vagyok el full csendben, nagyon sokáig még alváshoz is TV/zene kellett. Mostanában szerencsére már nem.

3. Csúnya dolog, de elég sokat káromkodok. Szánom-bánom, természetesen nem mindig, és nem akárki előtt...

4. Elég hamar fel tudom kapni a vizet, kipuffogom magam, aztán 3 perc múlva vigyorgok csak rajta. Van az a szintű idegállapotom (Móúni!), amikor a legjobb barátaim mernek csak röhögni, ami miatt én is elröhögöm magam, így aztán az egész egy nagy röhögésbe fullad... :D

5. A blognak köszönhetően több embert is megismerhettem, Betti amúgy is nagyon jó barátnőm volt - Ő az a fajta, akivel kimaradt pár év, de ugyanott tudtuk folytatni, Esztit a blognak köszönhetően ismertem meg, egyre többet és többet beszéltünk online, aztán élőben is találkoztunk, és azóta is imádom... :] Bia meg már amolyan "húgom" vagy mim lett, mondhatni, hogy pótolhatatlan része lett az életemnek. 

6. Nem szeretem az undi dolgokat, mégis én tudom a legundorítóbb dolgokat mondani, és mivel ezek csípőből jönnek, sokszor fel sem tűnnek, maximum akkor, ha valaki röhög rajta, és akkor esik le, mit is mondtam, vagy írtam... :D

7. Egészen csöpp korom óta mindig a fiúk táborát erősítettem, nincsen semminemű identitászavarom, egyszerűen jobban kijöttem a fiúkkal. Elég sokat verekedtem, meg eleven is voltam, na meg minden balhéban ott voltam. Nyomós oka volt ennek szerintem, hogy a lányok nagyon tudják kavarni, amit nem kéne, épp ezért a mai napig több a fiú barátom.

Nincs megszabva, hogy hány bloggernek "kell" továbbadni, én most épp ezért nem is adom tovább senkinek konkrétan, mindenki, akit olvasok, vegye úgy, hogy "megkapta" a kis díját! :]

Köszönöm a figyelmet, szép napot!

4 megjegyzés: