2013. november 29., péntek

Pénteki kedvencek - Thermo nails

Sziasztok!

Nem mai találmány már ez a hőmérsékletre változó téma, még régen babák és kutyák is voltak itthon, amiknek a bugyija változott a hőmérséklettől függően, már akkor is igazán odavoltam az ilyenekért, most pedig egyre jobban szeretnék ilyen lakkot is. Az essence-nek most van, de természetesen nem kapni nálunk... (Na mindegy, úgysem túl jó véleményeket olvastam róla...)

Nézzünk akkor pár ilyen lakkot, amit szívesen elfogadnék. :]


















Most így hirtelen "csak" ennyi, de nyilván tudnék még bőven válogatni. Mit válogatni, befeküdni egy lakkokkal teli üvegbe és ölelgetni őket... Tényleg kezdem betegesnek érezni a lakkok iránti vonzalmam. (Milyen jó, hogy legalább nem pasi vagyok, az még durvább lenne... :D)

Ti hogy álltok a hőmérsékletre változó színű lakkokkal? Szeretitek őket? Esetleg van kedvenc darabotok belőle?

Köszönöm a figyelmet, kellemes estét!

8 megjegyzés:

  1. húú ezeket nekem (is) találták ki!! :D imádnék egy-két ilyen lakkot, főleg így télen!! a 171-es eléggé favorit, nagy változás és lehet pont ezért tetszik ennyire :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én most ha egyet kéne válasszak, nem tudnék... :D

      Törlés
  2. szóóóóval el kell kezdenem levelet írni a Jézuskának, ha mindent bele akarok sűríteni a listámba :D már így is túl hosszú (fejben...), de még mindig látok újabb és újabb dolgokat, ami határozottan kell.... nem jó ez így (166, 167, 170 és 171 nagyon nagy kedvenc...) :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én folyamat kérdezgetek mindenkit, hogy megyünk-e bankot rabolni... :D

      Törlés
  3. Nekem a második, és a harmadik nagyon de nagyon tetszik, igaz ilyen kis visszafogottak, de imádnám:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A 2. mondjuk még magában is szép lenne szerintem :]

      Törlés
  4. áhh nekem is volt olyan babám meg kutyáám. rózsaszín meg kék volt a bugyijuk. :D:D
    jajj am nekem van hőre változó lakkom, BYS márkájú, kék, úgy szeretem, csak ritkán hordom. :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kerestem BYS lakkokat neten, de hallod nem találtam :S

      Törlés