2013. november 22., péntek

Pénteki kedvencek - Oh Darlin What Have I Done

Sziasztok!

Mára is egy dalt hoztam Nektek, a Sons Of Anarchy-ban volt, és hát még mindig nagy lázban égek tőle, de már csak két rész van, hogy rohadnának meg... :D Hihetetlen, mennyire magával tud ragadni az egész sorozat, minden rész után az az érzésem, hogy "bakker, legyen már jövőhét ilyenkor, hogy kiderüljön, mi lesz". Persze minden résznek és minden eddigi évadnak úgy lett vége, hogy fogtam a fejemet, hogy most mennyit kell még várni a folytatásra... Na szóval imádom a sorozatot, ja és a zenéket is, de ez most különösen megtetszett, és elég sokat is hallgatom. :]

The White Buffalo - Oh Darlin What Have I Done:


Nektek hogy tetszik? Szeretitek a sorozatot?
Milyen sorozatokat néztek mostanában?

Köszönöm a figyelmet, szép estét!

2 megjegyzés:

  1. Én is szeretem az SOA-t, főként Jax miatt :P Kicsit le vagyok most vele maradva (mint az összes többi sorival sajna). Imádom benne a zenéket, egy csomó dal lett a sorozatnak köszönhetően kedvencem.
    Ó, most meghoztad a kedvem, mindjárt neki is ülök és behozom a lemaradásom :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Első mondat :D Hát nekem eleve tetszett, de Charlie már régóta nagy kedvenc, így nem volt kérdéses, hogy nézni fogom... :D
      ez is nagy kedvenc még:
      http://www.youtube.com/watch?v=xCxlRTrtXDU
      Bár az eredetit is imádom, de ezt is (mg az AHS-félét is)

      Törlés