2013. november 23., szombat

Maybelline colorama - 135

Sziasztok!

Ma megmutatom Nektek a másik lakkot is, amit az iparfumeria.hu-tól választottam tesztelésre.
A Rimmel Black Cherry-jénél ez világosabb, de a lilás vonalon maradtam, itt is egyértelműen a neten látható swatch-ok alapján választottam. Gyönyörű metálos szín, nem is egészen tudom konkrétan megmondani, mert néha mélyebb lilának láttam, néha pedig egészen fuksziába hajlónak, attól függően, milyen fényviszonyok között volt. Duokrómnak azért nem mondanám, de valahol félúton van egy "sima" metál és egy duokróm lakk között. Sajna napfényben nem tudtam lefényképezni, igazából még csak természetes fénynek sem mondanám, ahogy azt hiszem Biának fogalmaztam meg, természetes ködben sikerült megörökíteni... Mindenesetre nagyon szép ez a lakk, szerintem előszeretettel fogom használni ősszel és télen. :]

Természetes fényben:

Vakuval:

Hamarosan a teszttel is jelentkezem, a színbe már most szerelmes vagyok! :]

Nektek hogy tetszik? Szeretitek a lila lakkokat?
Köszönöm a figyelmet, kellemes estét!

12 megjegyzés:

  1. Az mennyire röhej, hogy megnéztem 2 gépről is, erről nagyon nagyon tetszik, a másikról viszont nem:D

    VálaszTörlés
  2. Az alsó képen sokkal jobban tetszik. A felső valahogy olyan furcsa. Ha tehetném csak lila cuccaim lennének. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, esőben és ködben tény, hogy nem a legjobb :D

      Törlés
  3. Ez valami hihetetlen :-)
    A vakus képeken gyönyörü!!!

    VálaszTörlés
  4. Szeretem a lila lakkokat és ez is nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mostanában nem nagyon volt lila lakkom, ezért is választottam ezt, a hidegebb időben általában megjön a kedvem a lilához :]

      Törlés