2013. november 29., péntek

Maybelline Colorama - 135 - TESZT

Sziasztok!

Előre le kell szögezzem, hogy sajna a múltkori bejegyzésben nem voltak túl élethűek a fényképek, itt az üvegben viszont sikerült az udvaron napfénynél is elcsípni még.


Csomagolás: Az új Colorama lakkok csomagolása nekem sokkal jobban tetszik, mint a régieké, sokkal letisztultabb, elegánsabb. Hasonló egyébként a Catrice lakkokéhoz, henger alakú üvegcse, ezzel egyező méretű és formájú kupakkal. Az elején semmi csicsa, semmi felirat, csak a kupakon látszik, mivel is van dolgunk.


A hátulján nagy fehér matrica található, amin fel van tüntetve a lakk száma, és a további információk.


Nyak: Részemről nagyon kicsit lehetne keskenyebb, de így is jól használható, csak picit jobban oda szoktam nyomni az ecsetet a széléhez, mikor lehúzom.



Ecset: Kissé lapított, de nem lekerekített az ecsete, én jobban örültem volna, ha le van kerekítve, de összességében véve szépen lehet lakkozni vele.

Állag: Nagyon szeretem az állagát, mert nem túl folyós, de nagyon könnyű egyenletesen kenni a körömre. 

Száradás: Az első nagyon hamar megszárad, a másodikkal azért egy pár percet várni kell, de szerintem viszonylag gyorsan szárad.

Szín, pigmentáltság: Már az első réteg is elég szép, de azért a tökéletes fedéshez kell a második is. A színe pedig... Kár, hogy amikor kilakkoztam vele a körmöm, már nem volt napsütés, de talán ez a kép kárpótol érte Titeket. Nagyon szép színe van, nem is tudom konkrétan megfogalmazni, hol aranyosan csillogó bordós lilának látom, hogy fuksziába hajló élénk lilának, attól függően, hogy esik rá a fény, vagy milyen lámpánál látom. Tényleg gyönyörű. :]


Tartósság: Mint minden lakkot, ezt is alap- és fedőlakkal használom, így az 5. nap után mostam le, egyáltalán nem pattog, csak a körömvégeknél kezdett el kopni, de szerintem még az 5. napot is kibírná, ha nem lennék ilyen kényes..

Tartalom: 7 ml

Ár: 890 Ft

Beszerezhetőség: iparfumeria.hu

Nagyon örülök, hogy a kis készletem darabja lett ez a lakkocska, mivel egy nem mindennapi, különleges szín, és a jó értelemben véve különleges. Mivel könnyű szépen lakkozni vele, hamar is szárad, és még tartós is, már most nagyon belopta magát a szívembe.. :]

Nektek hogy tetszik? Hogy álltok a Colorama lakkokkal? Van esetleg kedvencetek a márkától?

Köszönöm a figyelmet, jó éjszakát az éjjeli baglyoknak, jó reggelt a koránkelőknek!

2 megjegyzés: