2013. november 18., hétfő

Lovely Love

Sziasztok!

Két Lovely lakk szerelmének gyümölcsét mutatom be most Nektek, a régi Lovely Crystal Strenght - Nr 280 és a Lovely Moulin Rouge nr 5-ös lakk. Előbbit két rétegben kentem fel, utóbbit pedig egy rétegben, aztán azon kaptam magam, hogy percenként csodálom a körmeim... :]

Természetes fényben:

Vakuval:

Mivel az alap egy csillámos "karácsonyi" bordó szín, a felső réteg pedig egy vékony, irizálós lakk, már előre éreztem, hogy nagyon szép lesz, de azért nem gondoltam, hogy ennyire... :]

Nektek hogy tetszik? Szeretitek a bordó színt a körmeiteken?
Köszönöm a figyelmet, kellemes estét!

9 megjegyzés:

  1. Nagyon szép, ma én is bordóra festettem a körmöm :)

    VálaszTörlés
  2. Olyan karácsonyi hangulatom lett ettől a lakk színtől holnap én is pirosra festem a körmöm :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én meg tegnap írtam, hogy még nem kapott el a karácsonyi láz, hát mára elért... :D

      Törlés
  3. Szép kis páros! :)
    Díjat akptál tőlem. :) http://thimmykevilaga.blogspot.hu/2013/11/the-versatile-blogger-award.html

    VálaszTörlés
  4. Válaszok
    1. Látom, nem csak az én színmeghatározómban szerepel ez a szó :P

      Törlés