2013. november 16., szombat

Love At Midnight

Sziasztok!

Újabb Frankenlakkot hoztam, meg egy rossz hírt. Itt vagyok két darab fényképezőgéppel, és mindkettő bemondta az unalmast... Egyelőre nem tudom, mi lesz a megoldás, próbálom majd szervizben megoldani a kehét, de addig kénytelen vagyok (és sajna Ti is) beérni a telefonos fotókkal.. Próbálom a lehető legokosabban kihasználni, de azért mégsem egy fényképezőgép, meg őszintén eddig nem használtam ilyen célokra, szóval kérem az elnézéseteket, és a türelmeteket.

Még múlt héten, amikor rájöttem, hogy a fekete MUA lakk használhatatlan, úgy döntöttem, kotyvasztok megint... Duokróm lakk, csillámos, meg némi fekete, és így születtek a pindúrpandúrok. Janem. Hanem a Love At Midnight nevű kis szépség. :]

Természetes fénynél:

Vakuval:

Szánom bánom a minőséget, de egyelőre nem szakadt rám a bank és a lottót sem nyertem meg, így egy darabig tuti nem lesz új fénygép.. Képen annyira nem látszik, de a kékes-zöldes-szürkés duokróm hatás (ezeket amúgy is elég nehezen tudom megörökíteni) mellett gyönyörűen szikrázik a Color Club Wild and Willing lakkja miatt.

Nektek hogy tetszik? Szoktatok Frankenlakkot csinálni? Ha igen, mi volt a legutóbbi, és melyik volt, amivel legelégedettebbek voltatok?

Köszönöm a figyelmet, szép estét!

4 megjegyzés: