2013. november 5., kedd

Köröm-öröm

Sziasztok!

Most egy olyan manikűrt hoztam, amit 99%ban nem én csináltam, ami azért elég ritka a blogon, mert szeretek is a körmeimmel bíbelődni és nem is nagyon szoktam akárkire bízni. Még jó, hogy nem akárkire bíztam, hanem a Kedvesre. :]
Sajna csak vakus képre volt időm, de ha még szép lesz holnap is és nem kopik meg a vége, akkor kiegészítem természetes fénynél készült képpel is. :]



A nyomdázáson kívül mindent Ő csinált, én már csak a fedőlakkot kentem fel, szerintem tök jó lett. A középső ujjamon mágneses lakk van, élőben azért jobban látszik, de sajna eléggé összemosta a fedőlakk.. :S

És a mai nap főszereplője nem más, mint a cicus, akit ma fogadtam örökbe, Sally:

Nektek hogy tetszik?

Köszönöm a figyelmet, szép estét!

31 megjegyzés:

  1. Ügyes :) A cica meg nagyon cuki :)

    VálaszTörlés
  2. Az én párom is régóta kiszeretné festeni a körmeim, de amióta dolgozom nem mert belefogni mondván, hogy olyan körmökkel inkább ne menjek közösségbe. De egyébként nagyon ügyes! Van tehetsége :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, én rábíztam magam, mert én mondtam, mi merre meddig. De nem aggódtam, ügyes keze van amúgy is, szépen rajzol. :]

      Törlés
  3. Nagyon szép lett. :D A hüvelyk ujjadon lévő lakk az valami isteni. :D

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó lett a mani! A cicát honnan fogadtad örökbe? :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      A Veszprém Állatvédő Egyesülettől, nagyon rendesek voltak :]

      Törlés
    2. Nagyon jól tetted, ha majd lenyugszik, biztosan nagyon hálás cica lesz belőle :-)

      Törlés
    3. Remélem, reggel óta nem vandálkodott, és bízom benne, hogy nem is fog... :D

      Törlés
  5. Ohh le a kalappal előtte, nagyon profi :) A cicus aranyos :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jó lett a lakkozás, tetszik :)

    VálaszTörlés
  7. Óóó, cicó nagyon édes :) Hát gratula Zolinak, én nem hiszem, hogy az emberemet rá lehetne venni ilyenre, általában menekül,ha előszedem a lakkokat :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony, de mocskosrossz... :D
      Hát, igazából az Ő ötlete volt, nekem eszembe sem jutott volna így mást megkérni, hogy alkosson, de akár még jól is kijöhet, ha kedve van ilyenekhez.. :D
      Apropó, macska.. Rossz cicus, a virágok felét leborogatta, alom ki, vízbe föld, földön meg vizes föld... Anyuka meg anyázza szegényt :D

      Törlés
    2. Aha, nálunk is így indított a Cila :D A tűzliliomok azóta sem keltek életre :D Majd úgy 2 éves kora körül megnyugszik :D

      Törlés
    3. Ú, annyi azért remélem, nem lesz :D

      Törlés
    4. Mondjuk a mi Cilónk kisfiú, ők lassabban komolyodnak :) Viszont cserébe csajozni jár és néha iszonyatos harci sebekkel jön haza...

      Törlés
    5. Jajj szegényke :(
      Nekem is a fiú cicám olyan csúnya lett már egy idő után, mert mindig verekedett :S

      Törlés
  8. férfiak... :D
    az én barátom is ki akarja festeni a körmeim, meg mintát rajzolni rá. :D:D
    egyébkén tökre ügyes, szép lett. :O :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Hát akkor tessék hagyni Neki! :P

      Törlés
  9. Széép őszi manikűr :)

    http://mazsolavilag.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  10. De jó, szép mani lett! :) A cica meg cuki :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, a cica... túl cuki, lecseszném, és odajön hízelegni, aztán azon kapom csak magam, hogy babusgatom is :D

      Törlés