2013. november 24., vasárnap

justgirlythings XVI.

Sziasztok!

Megint vasárnap, így megint hoztam egy csokornyi kis képet. :]


Amikor unatkozom, általában játszom a telefonomon, mostanában leginkább szókeresőzök vagy Angry Birds-szel játszom. :]


Sokáig szerettem volna cicát, lassan 3 hete, hogy elhoztunk egyet az állatvédőktől, egyszerűen imádom. :]


Nem titok, hogy teljesen odavagyok mindenért, ami matrózos, horgonyos, így a horgonyos karkötőkért is. :]


Tipikus... vannak reggelek, amikor úgy megyek el otthonról, hogy legalább 8 féle ruha van az ágyamra hányva, mert nem bírom eldönteni, mibe menjek...


Ezt mondjuk nem csak magamra, úgy általában sok fiatalra értem, bár nem szó szerint, hogy depressziós, de bizony nagyon nehéz fiatalként valamit kezdeni az élettel. Nem azt mondom, hogy lehetetlen, de iszonyatosan nehéz elhelyezkedni, főleg a saját szakmában, meg úgy egyébként is.. 

Rátok igaz valamelyik?

Köszönöm a figyelmet, szép napot!

8 megjegyzés:

  1. a matrózos cuccok nekem is bejönnek :) itthon az ágytakarónk matrózos :)

    VálaszTörlés
  2. A matrózos nem.Nincs bajom vele, viszont kerüljük egymást a matrózos dolgokkal.
    A telefonon nem játszom, részben mert inkább olvasok+zene megy a fülemben, ha várok, részben, mert a készülék haldoklik.
    A többi, különösen az utolsó igaz rám, utóbbival egyet is értek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mondanám, hogy megnyugtat, hogy az utolsót más is így látja, de sajna inkább még inkább pánikolok... :S

      Törlés
  3. Minden igaz, nálam a Candy Crush viszi a pálmát a mobiljátékok közül! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt gépen szoktam, de most már vagy 3 hónapja, hogy elakadtam, és az istenért nem jutok tovább :S

      Törlés
  4. A 2. és a 4. igaz rám. :D Mindig szerettem volna egy kiscicát, és idén szülinapomra meg is kaptam. :) Imádom! :) Annyira édes és okos cicus. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát az enyém tegnap óta eltűnt, szóval most eléggé odavagyok, remélem, hogy hazajön :(

      Törlés