2013. november 17., vasárnap

justgirlythings XV.

Sziasztok!

Ismét eltelt egy hét, aztán mindjárt december, aztán karácsony, aztán újév, aztán húsvét... Na de ne szaladjunk ennyire előre, hozom a 15. adag justgirlythings-t. :]


Hihetetlen, mennyire túl tudok kombinálni mindent. MINDENT... Tök hülyeség és felesleges, de hát ez van.. 


Ismerős, amikor van mér 7 kék lakkod, de kell a 8. is mert bár nagyon hasonlóak, leheletnyi különbség van köztük?... Igen.. Akkor megnyugodtam, hogy nem vagyok egyedül. :D


Imádom az extra sajtos pizzát. Nagyon. (Na jó, amúgy mindent, ami sajtos..)


Rosszabb napjaimon ezzel próbálom nyugtatni magamat, hogy csak egy rossz nap, nm pedig az egész élet rossz. Szerencsére mostanában egyre kevesebb ilyen nap van - bár azt hiszem, így a közelgő munkanélküliség hoz majd párat...


Ciki vagy nem, imádom az ilyen telefonos játékokat és képes vagyok órákon át "beszopódni" egy-egy ilyen játékba...

Rátok igaz valamelyik?
Köszönöm a figyelmet, szép napot!

12 megjegyzés:

  1. A játékok még nem ragadtak magukkal, de a többi stimmel. A munkadologhoz nagyon szorítok, hogy hamar megoldódjon!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, egyelőre valószínűleg valami suli lesz, mert ugye érettségi az nudli :S

      Törlés
  2. Telefonos játékok és a körömlakkos igaz :)
    díjat kaptál tőlem: http://juditnailpolishblog.blogspot.hu/2013/11/dijat-kaptam-i-have-received-awards.html

    VálaszTörlés
  3. majdnem mind igaz rám :DDD díjat kaptál tőlem :)) http://lizalakkjai.blogger.hu/2013/11/17/dijat-kaptam-adom

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, holnap igyekszem rá "rendesen" is reagálni :]

      Törlés
  4. A lakkok nem hoznak lázba. Múlt hónapban vettem párat, és bőven kioltotta a kell-faktort nálam. Meg a telefonos játékok sem nagyon érdekelnek. Kíváncsiságból megnézem, egyszer megpróbálom, és utána hagyom másnak. De a többi stimmel. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én rájöttem, hogy nálam körömlakkból nincs olyan, hogy "elég"... :D

      Törlés
  5. Az utolsó kivételével mindegyik igaz rám is. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálam néha már-már beteges, bár leginkább csak azért mert nem tudok egyszerre egy dolgot csinálni csak :D

      Törlés