2013. november 10., vasárnap

justgirlythings XIV.

Sziasztok!

Mára is hoztam a szokásos vasárnapi gyűjteményt, remélem, még nem unjátok! :]


A palacsinta nagyon jó dolog, a nutella még jobb, a nutellás palacsinta pedig az egyik legjobb dolog a világon! (Bia, megígérem, ha jössz hozzám, csinálok Neked palit!)


Imádom, hogy hétvégén nincs ébresztőóra, és ha már ébren vagyok félig-meddig, nem kell kikelni egyből, hanem addig fetrenghetek még félálomban, amíg akarok. Ez talán még a nutellás palánál is jobb.. :]


Pödörgetem a hajam. Szinte mindig. Egyébként most is pont azt csináltam.. :D
Én nem tudom, hogy ez mikor, honnan, hogyan jött, de amióta csak tudom az eszemet, pödörgetem a hajam. Na jó, másokét is szoktam. :D Régen anyukámét, míg vele aludtam, tisztán bennem él az a reggel, mikor úgy keltünk, hogy teljesen bele volt csomósodva az ujjam egy tincs hajába, Ő pedig mondta, hogy most vagy a haját vagy az ujjam vágjuk le, én pedig zokogva kértem, hogy ne az ujjamat, mert a haja az majd úgyis kinő, többet nem fogom pödörni a haját. (Nyugi, mind a 10 ujjam megmaradt!) Aztán tesóm imádta, ha birizgálják a haját, én meg imádtam csinálni, így a kecske is jól lakott meg a káposzta is megmaradt, de a mai napig, ha valaki hagyja, annak csesztetem a fejét, főleg filmnézéskor. :D


Ez is olyan, mint a kézfogás vagy a puszi, nem ölelgetek túl sok embert, de akit igen, azt nagyon szeretem ölelgetni. És azon belül is van, akiket jobban. :]


Szerintem ez sokaknak ismerős, amikor valamit ki akarunk mondani, de valami miatt félünk megtenni. Ez lehet az elutasítás, a következmény, vagy akár csak az, hogy ha már kimondja az ember, akkor súlya van, nem "csak" a fejben van. Szerencsére egyre kevesebbszer van az, hogy valamit nem merek kimondani, nem egészséges dolog, ráadásul nálam általában betegséggel jár, ha sokáig nem mondok ki valamit, akkor elkezd fájni a torkom. Gondolom az "elfojtás" miatt.

Hát ennyi lenne mára. :]
Rátok igaz valamelyik?
Köszönöm a figyelmet, szép napot!

9 megjegyzés:

  1. Igaz rám majdnem mindegyik. Szoktam csak úgy tekergetni a hajamat, viszont nem szeretem, ha más csinálja. Egyszer egy ismerősöm addig-addig pödörgette, míg csomókat nem hagyott a fejemen, és majdnem vágni kellett a hajamat, a másik, hogyha egy ismerősöm simogatja, akkor meg elalszom. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálam egyébként is tilos a fejemhez/hajamhoz érni, azt tényleg csak a barátomnak meg az unokahúgomnak hagyom, nem tűröm, hogy más matasson a fejemen. :D Bár ennek leginkább az az oka, hogy hamar zsírosodik, és még én is taperolom, ha még más is tenné, naponta moshatnám... :]

      Törlés
  2. én ezt a nutella őrületet egyáltalán nem értem. nem azt mondom, h nem finom, de annyi benne a kalória... :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Olyan ez nekem, mint a pizza, imádom, de nem eszem belőle túl sokat, amolyan kis "prémium" :D

      Törlés
  3. Ó, a Nutellás palacsinta... De rég is ettem... A hajamat nem nagyon csavargatom, de a többi stimmel :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én pont múlt héten palacsintáztam kétszer is :]

      Törlés
    2. De édes vagy, hogy ezt kihangsúlyoztad :-D Most már MUSZÁJ lesz készítenem ilyet :-D

      Törlés
  4. hú, de hiányzik, hogy a hétvégén ne kelljen ugyanakkor felkelni, mint hétköznap... de a kétévesem nem tudja, hogy most lehetne tovább aludni, ráadásul ideje megszoknom, mert fél év múlva itt lesz a testvére is, szóval újabb pár évig kelhetek korán minden egyes nap. Jujj. (BTW, azért várom:) )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most gonosz leszek, de még egy ok, amiért nem szeretnék gyereket :D
      (Szerintem én ezzel már így is maradok :D )

      Törlés