2013. november 3., vasárnap

justgirlythings XIII.

Sziasztok!

Újabb adag a szokásos kis vasárnapi képcsokorból. :]


Sosem voltam olyan lány, aki elvárja az ajándékokat a barátjától, most sincs ez másképp, de ha már kapok valamit, nem kell, hogy nagy dolog legyen, a pici ajándékoknak is úgy tudok örülni, ha személyre szabott. Tényleg nem kell nagy dolgokra gondolni, egy olyan körömlakkocska, aminek a színe illik hozzám, vagy a kedvenc csokim is nagyon fel tud dobni. :]


Imádom, ha egy fiúnak jó illata van, és nem feltétlenül csak a barátomra gondolok, úgy alapból kiskorom óta szerettem az "apaillat"-ot, ami nyilván férfi illat, és azóta is sok férfi parfüm illatát szeretem. Ez általában úgy néz ki, hogy szimatolok 3-4-et, aztán közlöm a másikkal, hogy "Jó a szagod!" :D


Ez olyan tipikus Klaus... Vannak filmek, amiket bár tudom, hogy bucira sírom a szemem tőle, mégis megnézem. Vagy ez ilyen csajos dolog? :D


Amennyire ódzkodtam a piros rúzsoktól, mostanában annyira nagy szeretettel használom, bár eleinte nagyon kis gyámoltalannak éreztem magamat benne, egyre többen mondták, hogy jól áll, így már bátrabban nyúlok utána. :]


Megvan a pillanat, amikor rohannál a buszra, és a rohadt fülhallgatóval kell még szórakozni, mert bár szépen, rendesen betetted a zsebedbe, bele sem nyúltál, de annyira össze van csomózódva, hogy ha direkt akarod, akkor sem tudod úgy összecsomózni? Na, én minden nap legalább 2× kapok dührohamot emiatt... :D

Rátok igaz valamelyik? Köszönöm a figyelmet, szép napot, jó pihenést!

7 megjegyzés:

  1. A vörös rúzson kívül mind igaz rám is. :) A rúzs csak azért nem, mert szerintem a szájfényen kívül nekem semmilyen rúzs nem áll jó, a piros meg egyszerűen borzasztóan. :)
    De a többi stimmel.

    VálaszTörlés
  2. piros rúzs nagyon jól áll rajtad :)

    VálaszTörlés