2013. november 7., csütörtök

Dragon - virágokkal

Sziasztok!

Újabb körmös bejegyzéssel készültem, vagyis ez a baj, hogy nem készültem. Nem tudtam. Elnézést tanárnő! Nem akarok mentegetőzni, de mostanában a természetes fény a szobámban 0, így pár hete nem nagyon tudok szinte semmit fotózni, most meg mikor végre tudtam volna, töredelmesen bevallom, inkább a cicust szeretgettem. Kell ennél meggyőzőbb indok? A kis vakarék odajön, felmászik, aztán kész, ott maradtam és elment egy fél óra.. :D

Na de akkor mutatom is a lakkozást. :]

Természetes fényben:

Vakuval:

Sokat filóztam, hogy "elcsúfítsam"-e a Dragont körömmatricával, végül arra jutottam, hogy legrosszabb esetben leszedem a matricát és újra lakkozom.
Aztán mivel eléggé megtetszett, így is hagytam.

Nektek hogy tetszik?
Köszönöm a figyelmet, kellemes estét!

13 megjegyzés: