2013. november 19., kedd

Catrice - Celtica Trend Edition

Sziasztok!

Újabb Catrice kollekciót mutatnék, a Celtica névre hallgat. A trendkiadás egyébként elég visszafogott színekből áll, de azért találok itt pár nyalánkságot... :]

Baked Eyeshadow:
C01 Paralilac
C02 LOVEnder

 
 C03 Celtic by Nature 
C04 The Secret Door

Cream To Powder Blush:
 
C01 Pinkadoxa 
C02 Love, Peach & Harmony

Multicolour Highlighter:
C01 Far And Beyond

Sheer Lip Colour:
  
C01 Pinkadoxa
 C02 Love, Peach & Harmony
C03 Celtic by Nature

Ultimate Nail Lacquer:
   
C01 Paralilac
C02 Pinkadoxa
C03 Love  Peach & Harmony 
C04 LOVEnder

Celtic Nail Flakes:
C01 Pinkadoxa

Személy szerint 3. és 4. lakk nagyon tetszik, az első két rúzs is egészen felkeltette az érdeklődésem, illetve azért a szemhéjpúderek is elég szépek, bár egyik sem olyan létszükség azért. :]

Nektek hogy tetszik ez a kollekció? Van, amit nagyon szeretnétek beszerezni?

Köszönöm a figyelmet, kellemes napot!

14 megjegyzés:

  1. Ezt nem kellett volna látnom :D A lakkok jöhetnének, meg a glitter...pár mono is nagyon jól néz ki *-*

    VálaszTörlés
  2. .nekem egy lakkon kivul nincs nagyon Catrice termekem, de ez a kollekcio most nagyon tetszik:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Eddig nekem sincs túl sok dolgom tőlük, de egyre jobban kezdem megkedvelni a márkát :]

      Törlés
  3. Nekem a Paralilac szemhéjpúder nagyon tetszik. *.* Meg a highlighter sem rossz, még úgy sem igen van (viszonylak egy) nekem. :)

    VálaszTörlés
  4. Háát, nekem ezek így az ősz végén még nagyon baba színek, de az első és utolsó körömlakk nem rossz!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazából szerintem úgy tavaszra várhatóak, addigra még aktuálisak is lesznek :]

      Törlés
  5. A rúzsok és a körömdíszító tetszik. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Utóbbival az a baj, hogy szerintem ezek a kis kütyük nagyon túl vannak árazva :(

      Törlés
    2. Szerintem is..e-bayen 5-öt is kaphatunk ezért az árért. :)

      Törlés
  6. Tetszik kb. minden :) (ergo tuti nem lesz kapható itthon haha)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, sajna én is mindig így járok, hogy ami tetszik, azt nem hozzák hozzánk :(

      Törlés