2013. november 21., csütörtök

Black Cherries

Sziasztok!

A Rimmel - I Love Lasting Finish 193-as számú, Black Cherries nevű lakkját hoztam Nektek, az iparfumeria.hu-tól kaptam tesztelésre, egyelőre megmutatom, milyen felkenve, a teszttel pedig majd idővel jövök. :]

Első körben egy NEM saját képet mutatok, mivel értelemszerűen én is a neten található swatchok alapján szoktam kutakodni. Tehát íme egy meseszép lakk, mély bordós lila, apró csillámokkal. Nyami!

Forrás

Most őszintén, szerintem senki nem mondaná erre azt, hogy nem szép, de az én körmömön nem is volt ilyen, a képeken meg sajna még ennyire sem látszik. Azt mindenképpen el kell mondanom, hogy élőben egyébként szép a lakk, de közel sem olyan, mint a fentebbi képen. Azért mentségére legyen a lakknak, hogy tényleg szép, többen is megdicsérték, és elég különleges. Első ránézésre fekete, aztán "jé, ez nem is fekete, hanem barna!" aztán meg "ja nem, lila!". szóval trükkös kis lakk, és nagyon bánom, hogy ilyen csúnya esős idő volt most a napokban, mert nem tudtam elkapni szép napfényes időben.

Természetes fényben:

Vakuval:


Az utolsó kép bár kissé homályos, talán ezen látszik leginkább a lilás szín.

Nektek hogy tetszik ez a lakk? Meg is van esetleg? Hogy álltok ősszel és télen a sötétebb lakkokkal, előszeretettel használjátok, vagy inkább maradtok a színesebbeknél?

Köszönöm a figyelmet, szép estét!

18 megjegyzés:

  1. A fenti képen nagyon-nagyon szép a színe!:) A többin tényleg nem annyira kivehető,és kár,hogy nem ugyan olyan mint a képen!:( Én nagyon szeretek ősszel sötétebb körömlakkokat viselni :) Te,hogy vagy ezzel? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is előszeretettel választom a sötétebb színeket ősszel és télen :]

      Törlés
  2. Tetszik, de szerintem az elso kepen ugy nez ki,mintha a Max Factor Fantasy Fire lenne ra felkenve. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kicsit tényleg olyan, bár az talán kicsit világosítaná még :]

      Törlés
  3. Juj, de nagyon szép színe van!
    Mindig olyan a lakkom, amilyet kitalálok, mondjuk nem szeretem, ha rikít a kezem. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. "Mindig olyan a lakkom, amilyet kitalálok" :D Ezzel szerintem mindenki így van :P

      Törlés
  4. Szép szín, főleg szuper így őszre-télre :)

    VálaszTörlés
  5. pont ma vettem meg :D na kíváncsi vagyok milyen lesz rajtam. egy rimmel lakklemosóhoz adták amúgy,magamtól önmagában nem hiszem,hogy megvettem volna.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem, Neked is tetszeni fog, mert élőben tényleg szép, bár kéne hozzá azért a napsütés, hogy érvényesülni tudjon.

      Törlés
    2. holnap tesztelem :) hát itt már hó van,napsütés talán már csak jövőre lesz :)

      Törlés
    3. Úú, itt még nincs, csak köd, de az nagyon :D

      Törlés