2013. november 12., kedd

Azok a kilencvenes évek TAG

Sziasztok!

Megint egy kis személyessel jövök, nem mondom, hogy ötletem nincs, mert az lenne bőven, de egyszerűen ez a sötétség teljesen ellehetetleníti a fotózást.. :(
Mindenesetre résen vagyok és ha kisüt a napocska, akkor kattintgatok! :]

Több helyen is láttam ezt a TAG-et mostanában, és előszeretettel raktak (raktatok) fel akkori képeket is, így most én is egy pár képpel kezdenék.









1. Kedvenc Disney mese?:
Imádtam a Disney meséket, már régen is olyan voltam, hogy inkább éppen aktuális agyonnézős kedvenceim voltak, de talán a Pocahontast és az Oroszlánkirályt (amit amúgy nemes egyszerűséggel csak "orikiri"-nek hívtam..) láttam.



2. Ki volt a kedvenc együttesed?:
Természetesen a Backstreet Boys, már akkor sem szerettem túlzottan a női énekeseket/bandákat. :D (bár így felnőtt fejjel akár ők is felérnek egy női együttessel.. :D )




3. Mi volt a kedvenc édességed?:


Már akkor is inkább a sósat szerettem, kiránduláskor tutira mindig sajtos Cheetos volt a táskámban...

Viszont ha édes, akkor az egér és vámpírfog alakú habos gumicuki a sulibüféből, amit kb 15 Ft-ét vesztegettek. Istenem, ha valaki tudja, hol lehet olyat venni, légyszi ossza meg velem!


4. Kedvenc társasjáték vagy egyéb játék?:
Gazdálkodj okosan, jenga, Uno. Na meg a Barbie-zás, tamagochi, tetrisz, igazából elég könnyen lefoglaltam magam.


5. Mi volt a kedvenc Happy Meal figurád a McDonald’s-ból?:
Inkább mi nem... Szerintem vagy 2 zsáknyi figurám volt (már olyan rohadt nagy, hullazsák méret). Persze nem mindet én ettem, hanem minden ismerőst megkértek anyuék, hogy ha már meki, akkor hepimilt egyenek, mer hát mégiscsak, van benne játék, az jó lesz a gyereknek... :D

6. Kedvenc könyv / mesekönyv?:
Kis Herceg. <3


7. Kedvenc ruhaboltod akkoriban?:
Leginkább piacon vásároltunk, mivel anyuék is piacozni jártak, igazából a mai napig sokszor előbb elmegyek piacra nézelődni, mint boltba. (Csak akkor még azért jobb minőségű dolgok voltak. - mint mindenhol)


8. Kedvenc Cartoon Network meséd?:
Több ideig volt Nickelodaonunk, mint CN, de ha már utóbbi, akkor Boci és Pipi (és így tinikor vége, felnőttkor eleje felé Fosterék háza képzeletbeli barátoknak :D )

9. Mit néztél a tévében, ha hazaértél a suliból?
Hát, a 90-es évekből csak 2-3 évet töltöttem suliban, de akkor hazaérés után elsősorban Nickelodeont néztem. :]

Nos, ennyi lett volna a nosztalgiázás mára, remélem, tetszett Nektek is! Jó töltögetést, ha van kedvetek, válaszoljatok Ti is a kérdésekre. Szép napot! :]

12 megjegyzés:

  1. Tök aranyosak ezek a gyerekkori képek, olyan jó nézegetni mindenkinél! :-)
    Utánanéztem neked, Süsse Mäuse-t itthon nem vesz egy üzlet sem, viszont ha Németországban jársz, az ottani Aldikban keresd! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, mondjuk nem voltam egy csajos kislány, azért a királylány-boszi vonal volt meg minden farsangon kb :D
      Jajj köszi, bár sajna arra nem járok szerintem, majd valakit beizzítok, aki jár :P

      Törlés
    2. Amúgy nem is Haribo volt szerintem, de nem is találtam olyat, azt hiszem, ilyen dagadtabb egér volt, és talán az lehetett a gyártó, aki ilyen mini hamburger gumicukikat is csinált. (most jól felspannoltam magam, hogy ilyet akarok enni :D )

      Törlés
    3. És azt tudjátok, miért nem beszélnek egymással a gumimacik? Hát Haribó' :-D

      Törlés
    4. Ááá katy... ez bearanyozta a napomat! :D
      Tiszta arik a kicsi Klaus képek :) Én nem merném bevállalni az ilyen fotóimat, nem voltam szép gyerek (szerintem) :D
      Happy Meal: na most eszembe jutott a tegnapi beszélgetésünk..."hát szerinted én a gyereknek veszem majd a Happy Meal-t??"

      Törlés
    5. Örülök, hogy értékeled :-D

      Törlés
    6. Én is értékelem, bár ismertem :D
      Eszti, szerinted én még meg bírnék enni egy HM menüt? A hétfői után szerintem nem :D Még kedd reggel is szidtam magam :D

      Törlés
  2. Majdnem minden játszott nálam is. A gyerekkori képeid nagyon aranyosak! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, azért van pár, amit én sem vállalnék be, de nálunk egész kicsi kortól minden meg van örökítve. (Bizarr, de még a temetések is.. :S )

      Törlés
  3. Válaszok
    1. Csak az meg nincs a közelemben :(
      Na de majd ha megyek pestre, betámadok egyet :D

      Törlés