2013. november 9., szombat

Avene Hydrance hidratáló krém normál és kombinált bőrre - TESZT

Sziasztok!

Több mintát is kaptam ebből a krémből, és el is használgattam őket, ezért írok róla.
Bár nem szoktam (csak télen) hidratáló krémeket használni, a Garnier ExfoBrusher után muszáj, mert eléggé szárítja a bőröm. Után az ilyen kis krémmintákat szoktam elhasználni (persze nem egyszerre), és azt kell mondanom, hogy eddig ez vált be leginkább nekem. Mivel kombinált a bőröm, hajlamos rá, hogy a zsírosabb rész egy-egy krémtől még jobban bezsírosodik, vagy éppen a normál részt nem hidratálja eléggé.. 



A minták 2-2 ml krémet tartalmaznak, mivel ezek kis tasakokban vannak, nem is nagyon elemezném a csomagolást, a teljes méretűnek az Avéne Antirougeurs nappali hidratáló krémhez hasonló a csomagolása.


A rendes méretű 40 ml-t tartalmaz, ami ha úgy vesszük, hogy nekem általában 4 alkalomra elég egy ilyen 2 ml-es minta, akkor a 40 milis majdnem 3 havi használatra elegendő mindennapi használattal.



Az állaga nagyon könnyű, tényleg elég belőle nagyon kevés, könnyű elkenni, és két perc múlva már azt is elfelejtem, hogy bekentem az arcom, mert nagyon hamar beszívja a bőr. Az illatát kifejezetten szeretem, nem tudnám megmondani, hogy mire emlékeztet, viszont felkenés után már nem érezni.
Ami miatt eléggé megkedveltem, az az, hogy azon ritka krémek egyike, amire nem csak rámondják, hogy normál ÉS kombinált bőrre,  hanem tényleg úgy érzem, hogy nem száraz utána a bőröm, a kritikus helyeken pedig nem zsírosabb, mint "kéne". SPF20-as, tehát véd az UV sugaraktól is, így nyárra is tudom ajánlani. - Bár temészetesen az, hogy nekem bevált, nem jelenti, hogy mindenkinek ez lenne az optimális krém.

Az ára 5690 Ft, ami ha azt vesszük, hogy majdnem 3 hónapig elég, szerintem egészen elfogadható ár, ha pedig beválik, akkor teljesen megéri.
Megvásárolható IDE KATTINTVA az iparfumeria-hu-n.

Ti ismeritek ezt a krémet? Melyik a kedvenc hidratálókrémetek?

Köszönöm a figyelmet, kellemes hétvégét, szép napot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése