2013. november 6., szerda

A hét sminkes főbűn TAG

Sziasztok!

Dii-nél láttam ezt a TAG-et, és mivel mostanában nem volt, gondoltam én is kitöltöm. :]


1. Kevélység - Melyik sminktermékedtől érzed magad a legmagabiztosabbnak?:
Nem is konkrét terméket mondanék, inkább a szemöldököm kihúzását tudnám válaszolni erre.

2. Fösvénység - Mi volt a legolcsóbb beauty/sminkterméked?:
Talán a MUA rúzsaim, fél fontért voltak, szóval még a 200 Ft-ot sem érték el.

3. Bujaság - Melyik beauty termék teszi számodra még vonzóbbá a másik nemet?:
Egyértelműen egy jó parfüm, mondjuk azért nem sok olyan vonzó személy van számomra a másik nemből, aki pl. sminkeli magát.. :D

4. Irigység - Melyik sminkterméket ajándékoznád magadnak legszívesebben?:
Igazándiból ez már meg is volt, az Nfu Oh 61-es lakk személyében, nem csak én ajándékoztam magam vele, hanem az egész baráti társaság beleadott az idei szülinapomon, mivel képtelen lettem volna ennyi pénz kiadni egy lakkra.

5. Torkosság - Melyik kozmetikumodnak/sminktermékednek van a legjobb íze (illata)?:
A limonádés Blistex ajakápolómnak, eleinte szerintem többet "ettem" belőle, mint amennyire ápolta a szám.. :D

6. Harag - Melyik sminktermék okozta neked a legtöbb bosszúságot??:
Most így konkrétan semmi nem jut eszembe, de leginkább a nagyon lassan száradó lakkok okozták, erre pedig szerencsére már itt van nekem a btgn fedőlakk. :]


7. Restség - Melyik sminkterméket/mozzanatot hagyod ki legtöbbször lustaságból?:
Ilyen nincsen szerintem, általában úgy vagyok mindennel, a sminkeléssel is, hogy ha már csinálom, csináljam "becsületesen" végig. Ami nagyon kómás reggeleken elmarad, az a spirál, de csak mert tükörbe nézek, és esetleg nem tűnik fel, hogy még nincs "kész" a fejem.. :D

Ti hogy vagytok ezekkel? Válaszoljatok megjegyzésben a kérdésekre, ha van kedvetek, vagy linkeljétek be a sajátotokat, ha kitöltöttétek már.

Köszönöm a figyelmet, szép estét!

9 megjegyzés:

  1. de fura, nekem kizárólag a spirál az, ami a legminimál sminket jelenti - anélkül nem is lépek ki az utcára:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálam is általában az elsők között van :) (talán az alapozó/színezett hidratáló és pirosító után szerepel)

      Törlés
    2. Mondjuk én ha csak boltba szaladok le, vagy tesómékhoz, akkor aztán semmi smink, de mivel alapból elég hiányos szegény szemöldököm, az az első :]

      Törlés
  2. Én is a spirált hagyom el rendszeresen, mert amugy is viszonylag dúsak a pilláim, igy nem érzem annyira szükségét, csak alkalmakkor szoktam :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én azért szeretem használni, de hát kómás reggeleken.. Ja és ha már így kitöltöttem, a haragra annyit mondanék, hogy a btgn fast dry lakk... tegnap lakkozás után 2 órával feküdtem le, ami elég sok idő azért szerintem... Mondanom sem kell, mennyire lettem ideges, hogy reggel úgy keltem, hogy minden körmöm tiszta lenyomat :S

      Törlés
  3. nagyon jó poszt volt, az utólsó válaszon jót mosolyogtam! :))

    VálaszTörlés