2013. november 16., szombat

25 dal az életedből - TAG

Sziasztok!

Biánál láttam ezt a TAG-et, és nagyon megtetszett, úgy döntöttem, én is kiöltöm. :] Hozzá hasonlóan, nálam is a válaszban lesz linkelve, amit tudok.


1. Melyik az a dal/zene ami a gyerekkorodra emlékeztet?
EZ a Republic szám, bár nem annyira vidám, minden összejövetelen kértem a szomszédot, aki énekelt, hogy ez is legyen.

2. Melyik az a dal/zene ami az exedre emlékeztet?
Hát, van pár, pl EZ, EZ, EZ, és EZ.

3. Melyik az a dal/zene amiről a szüleid jutnak eszedbe?
Apu ERRŐL, anyuról pedig nem nagyon tudok, hogy lenne olyan nagy kedvence/közös kedvencünk.

4. Mutass egy dalt/zenét, ami megnyugtat!
Úgy eleve a zenehallgatás megnyugtató számomra, de igazából inkább felkavarós számok vannak, illetve olyan, amin kisírom magam, és úgy nyugszom le, pl EZ.

5. Melyik az a dal, ami a fejedben ragad, akárhányszor hallod?
Fú, nálam ezek ilyen pár hetente/ pár havonta váltakoznak, de ilyen mostanában EZ, vagy EZ. Persze az ilyen zenéket reggel hallom, aztán egész nap mindenfélét hallgatok, de csak ez motoszkál az agyamban.. :D

6. Melyik az a dal/zene ami egy jó barátra emlékeztet?
Hát ha már Bia engem említett, én is így teszek, és akkor már EZT küldeném Neki. És hozzátenném, hogy 6-án bizony odatesszük magunkat! ;]

7. Mutass egy dalt ami az előző nyárra emlékeztet!
A nyár nagy részére EZ és EZ emlékeztet, a szomorúbb felére. A vidámabbra pedig EZ, EZ és EZ ja meg EZ és EZ is. Hmmm, azt hiszem, nyáron túl sokat voltam egyedül.. :D

8. Egy zene ami az első szerelmedre emlékeztet.
Ha nagyon szigorúan veszem, már az oviban szerelmes voltam, de csak felnőtt koromból tudok olyat, amiről Ő jut eszembe (de már nem szerelmemként, hanem emberként), az pedig EZ

9. Egy dal, ami reményt ad.
EZ. Ez is az idei nyárból van, még abból az időből, mikor napi szinten kiakadtam és spontánbőgtem. Égő vagy nem, ezt nagyon sokat hallgattuk a tesómmal, és volt hogy nem is kérdezett semmit, csak elkezdte énekelni nekem, hogy "amilyen hülye vagy, én úgy szeretlek", és mivel sokat mondja, hogy nagyon hülye vagyok, tudom, hogy nagyon szeret.. :D

10. A kedvenc bandád egyik száma?
Hát úgy egy kifejezett kedvenc banda nincs, most éppen ugye Paddy-ék a szívem csücske, így legyen mondjuk EZ.

11. Egy zene a kedvenc filmedből?
Hát, kedvenc film sem egy van "sajna", de legyen EZ, és EZ.

12. Melyik az a dal, amit legutóbb hallgattál?
Amiket itt linkelgettem, nyilván belehallgattam azért.. :]

13. Egy dal, ami egy olyan barátra emlékeztet, akivel már nem vagytok jóban.
EZ. Nem vagyunk rosszban, egyszerűen nem beszélünk. Nem tudom mi az oka, hiányzik, nagyon sokat gondolok Rá, de bele kell törődni, hogy vannak ilyenek. Ironikus, hogy Wild World a dal címe, és pont illik is ide ha úgy veszem...

14. Egy dal, ami a szerelmedre emlékeztet.
Emlékeztet? Ez olyan mintha már nem lennénk együtt, így inkább én magamra átfogalmazom úgy, hogy amiről Ő jut eszembe... :]
EZ meg EZ meg EZ is.

15. Egy dal, amit szívesen énekelsz?
Ez is amolyan éppen aktuális kedvenc dolog nálam. De ha már itt tartunk, ami spontán elő tud törni belőlem bárhol, bármikor, úgy, hogy észre sem veszem, az EZ. Tüttűűű türürü tüttürüttüttüü MÁNÁMÁNÁ!!! És képzeljétek el, hogy így mittomén főzök, és egyszer csak ezt hangosan énekelgetem... :D
Na meg EZ. Ez is olyan, hogy teszek veszek a lakásban, aztán egyszer csak énekelgetem, hogy "nyuszi nyuszi kérlek, olyan izét kérek, tudok olyan tökjó, a kereke hernyó, a tetején nagy cső, amivel majd lő"... :D

16. Egy dal, ami megríkatott.
Hát, ismételten Paddy-t tudnék linkelni, a fél nyarat végigbőgtem az I always See You-n és a Clock Strikes Midnight-on, de azok már voltak, a Sia - Breath Me is volt, szóval akkor legyen mondjuk EZ és EZ meg EZ.

17. Melyik az a dal, amitől táncolni támad kedved?
Hát az egyik a legutóbb linkelt, az nekem olyan meghalok, és újjá is születek benne... Igazából úgy táncolni nem tudok, de ilyen kis táncikálhatnék érzésem van ETTŐL is.

18. Egy dal, amit szeretsz, de ritkán hallgatod.
Elég sok van, pl EZ és EZ vagy EZ. Vagy pl EZt sem mostanság hallgattam..

19. Az első dal a zenelejátszód listájában (telefon, Ipod, mp3 lejátszó)?
Mániákusan mappákba rakosgatom előadó szerint, így nincs nagyon első dal.

20. És az utolsó?
És utolsó sem. :]

21. Melyik most a kedvenc dalod?
EZ és EZ az éppen aktuális agyonhallgatós. Ja meg EZ meg EZ meg EZ... :D

22. Egy dal, amit valaki énekelt neked.
Olyan szerenádszerűen kifejezetten nekem nem szoktak énekelni, de amire így emlékszem a Kowán kívül, hogy tesóm üvöltve énekli, az EZ.

23. Egy dal, amit ki nem állhatsz.
A gimis tesiórákon mindig EZT hallgattuk. Ha boltban hallom, képes vagyok helyben letenni a kosaram és kimenni egy cigire az üzlet elé... :D

24. Egy dal, amire egy barátoddal táncoltatok.
Nem tudok táncolni. Nem szoktam táncolni. Max koncerten, de akkor már EZ és EZ.

25. Egy dal, amit egész nap tudnál hallgatni és nem unnád meg.
Egy idő után nem is az, hogy megunom, csak elvesztik a varázsukat, de EZ olyan. (a "rendes" verziója fentebb már volt, 1 perctől jön a királyságosság)

Hát ez nem 25 lett, azt hiszem, ebből is látszik, hogy mennyire zenefüggő vagyok, és hogy szinte mindenhez/mindenkihez tudok kötni valamilyen zenét is. :]

Ti kitöltöttétek ezt a TAG-et? Hogy álltok a zenehallgatással?

Köszönöm a figyelmet, szép napot, jó hétvégét mindenkinek!

8 megjegyzés:

  1. Jókat válogattál össze.
    Pont ma reggel töltöttem ki. Nekem muszáj mindig zajban lennem, úgyhogy bárhova megyek, fülemben zene van, meg itthon is mindig bömböl valami. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, ismerős, én is mindig zenét hallgatok, ha úton vagyok, meg általában itthon is.

      Törlés
  2. Annyira tetszik az ízlésed,és hasonlít nagyon az enyémre...imádok ezeknek a számoknak a nagy részét! :D

    VálaszTörlés
  3. Az Old Wive's Tale lett volna a másik jelöltem nekem is :D <3

    VálaszTörlés
  4. Mivel telefonról nem tudom könnyen nyitni-csukni az ablakokat, örültem volna, ha az Ez meg EZ linkek mellé leírod a szám előadóját és címét is. Majd gépről visszanézem, ha lesz lehetőségem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem, gépről ha megnézed, azért legalább tetszeni fognak :]

      Törlés