2013. október 16., szerda

Szürke smink - újra

Sziasztok!

Nagy mákom volt, mert a Catrice SpectaculART kollekció két szürke fémes szemhéjpúderére (Bombay Bauble, Treasure It) 250 Ft/db áron lecsaptam múlt héten, aminek nagyon örültem, mert a Sleek Bad Girl palettából a két szürke (na meg az első két szín) nagyon fogyóban van, és szerettem volna hasonló szürkéket, de a négy szín miatt nem igazán állt szándékomban egy egész palettát megvenni. Egyébként ha valakinek tippje van az előbb említett másik két szín alternatívájára, az bátran ossza meg velem!

Na és akkor térjünk a sminkre, direkt hasonlót szerettem volna, mint a BG szürkéivel szoktam, hogy lássam, mennyire bírja jól, illetve mennyire hasonlóak. Most csak természetes fénynél készült képet hoztam, a vaku nem volt annyira a barátom.



Használt termékek:

Egy használat után nem akarok elhamarkodottan ítélkezni, de azt kell mondanom, hogy elsőre nagyon bejött, és remélem, jó barátok leszünk a későbbiekben, ilyen árért pedig főleg.

Nektek van szemhéjpúderetek ebből a kollekcióból? Ha igen, hogy vagytok vele megelégedve?

Köszönöm a figyelmet, szép napot!

18 megjegyzés:

  1. Komolyan érdemes körülnézni az akciós korsárban, mert ennyi pénzért nagyon megéri a Catrice
    Én egy körömlakkot és egy arany-zöld monót vettem múlt héten, de lehet körülnézek még, hátha találok ilyen kincseket :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Esztinek megvettem az utolsó 2 ilyet a Kossuth utcaiban :P

      Törlés
  2. Én is egyre inkább az akciós kosarak felé veszem az irányt, és jó kis kincsekre lehet ott bukkanni :-) Szép a smink, szerintem is nagyon hasonló színek :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaja, bár sokszor csak ilyen széttört maradékok vannak :(

      Törlés
  3. nagyon szép lett! :) sajnos nálunk hamar elkapkodják a kiárusított dolgokat, mire én megyek már csak a kifosztott, szétzúzott, lecsavart, letört csúnya példányok maradnak meg, ugye azt meg nem veszi meg az ember.. :/ de persze voltak már jó tapasztalataim is! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, itt is jó időben kell jó helyen lenni azért, de még jó, hogy közel van a melóhoz :P

      Törlés
  4. Én is imádok turizni az akciós kosarakban. :D Nagyon szép smink lett, egy pár műszempillával szerintem buliba vagy elegánsabb alkalomra is tökéletes. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Na igen, a műszempilla... Már hetek óta arra vár, hogy kipróbáljam, de még nem éreztem elég bátorságot... :D

      Törlés
  5. Mostanában nem használok szemhéjpúdereket de az akciós dolgok mindig érdekelnek :)

    VálaszTörlés
  6. De szép lett!!!!!
    Nagyon jól áll neked. :)

    VálaszTörlés