2013. október 28., hétfő

Szeretem a drogériás sminkeket - TAG

Sziasztok!

Több helyen láttam mostanában ezt a TAG-et, úgy döntöttem, én is kitöltöm. :]

1. Melyik a kedvenc drogériás sminkmárkád?
Sokáig az essence volt, de mostanában nagyon elkalandozóban vagyok a Lovely és a Catrice felé is.

2. Melyik a kedvenc arc, orca és száj terméked?

Arcra a Garnier BB Krémet tudnám mondani, orcára talán a Lovely Sunny Blusher pirosítóját (Cranberry Kiss), szájra való termékekből pedig az éppen aktuális kedvencem a két új essence rúzsom. (ITT láthattátok mindkettőt).
3. Melyik termék tetszett a legkevésbé?
Szerencsére elég ritkán nyúlok mellé, viszont az új essence lakkokban elég nagyot csalódtam sajnos.

4.Melyik volt a legjobb alkalmi vétel?

Ebben viszont elég sokszor jól belenyúlok, általában a trendkiadásoknál kivárom, hogy leakciózzák és ilyenkor tök jó dolgokat tudok venni potom pénzért. :]

5. Melyik az a sminkterméked, amin átnéznek az emberek, mert szerintük rossz?

Hát, ilyenről nem igazán tudok, mivel általában előbb utánanézek a dolgoknak, hogy kinek hogy vált be.

6. Melyik az a termék, ami túl van árazva szerinted?

Drogériások között aminél azért húzom a számat, azok a 800 Ft feletti lakkok leginkább, de sok ilyen terméket tudnék mondani, pl egy 5-6000 Ft-os szempillaspirál is lehet rossz, míg egy 6-800 Ft-os is lehet jó, általában próbálok ár-érték arányban jól választani. A high end márkáknál pedig mondhatnám, hogy szinte minden, hiszen a legtöbbnél nem is magát a terméket fizettetik meg velünk, csak a márkát. Na meg a parfümökre is igaz ez..

7. Mutasd meg azokat a termékeket, amikkel becsaptak, palira vettek!

Igazándiból a legtöbb reklámra meg ígérgetésre mondhatnám, hogy becsapják a vevőket, nyilván az az érdekük, hogy megvegye az ember, de az 5× íveltebb és nem tudom én hányszor dúsabb pillák meg az akár X órán át tartó hatás általában kamu, már az AKÁR szóból adódóan is. Ezért próbálok nem a reklámok szövegei alapján vásárolni, hanem utánanézni neten, barátnőket megkérdezni, mi hogy vált be.

8. Melyik az a termék szerinted, ami körül nagy a felhajtás és agyonreklámozzák?

Egyre több egyébként az idegesítő reklám, meg már maga az, hogy 10 percenként ugyanazokat leadják, de az új parfümöket már-már az arcunkba tolják, meg ezek a csodakrémeknek titulált dolgok akasztanak már ki, amik örök fiatalságot ígérnek, meg hogy a ráncos bőrt is kisimítja, kezelésekkel ér fel, stb.

Nektek mi a véleményetek ebben a témában? Kitöltöttétek ezt a TAG-et? Ha igen, linkeljétek be ide, ha pedig még nem, szívesen veszem, ha kitöltitek itt nálam. :]

Köszönöm a figyelmet, kellemes napot mindenkinek!

2 megjegyzés:

  1. jó ez a TAG! én is kitöltöm holnap ki is rakom :) Essence meg lovely termékeket én is szeretem. 4. kérdéssel teljesen egyet értek veled :D

    VálaszTörlés