2013. október 22., kedd

Szellemváros

Sziasztok!

Szombaton elmentünk egyet kirándulni a Tesómékkal, bár nem olyan rendes kirándulás volt, csak kocsikázós némi sétával. Megnéztük a szentkirályszabadjai szellemvárost, erről hoztam most Nektek pár (sok :D ) képet, meg némi mókázást is a végére. :]

















































Viszonylag sokan voltak egyébként, és nem szellemek, haha.. :]
És akkor a végére egy pár mókázós kép:




















Na jó, a nyalóka nem a kirándulás, hanem a vásárlás része volt, de hát tudjuk, hogy nyalóka-mániában szenvedek, már így is tele a pohár, amiben gyűjtöm őket, de azért ezt a hatot még beleerőszakoltam... :D

Hát ennyi lett volna, akit érdekelnek az ilyen helyek, mindenképp látogasson el egyszer erre, itt a megyében több ilyen is van, pl. Hajmáskéren is.
Ti hogy álltok az ilyennel, mennyire érdekelnek? Jártatok már hasonló hely(ek)en?

Köszönöm a figyelmet, további kellemes napot!

13 megjegyzés:

  1. Hátborzongatós! Szeretem az ilyen "creepy" helyeket, de ugye jelenleg elég instabil a lelkiállapotom, szóval mostanában biztos nem lesz részem ilyen kirándulásban.
    Puszilkodós képek meg mennyire cukker már! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most még így eszembe jutott, a szellemvárosok mekkája: http://www.szellemvarosok.hu/ ;)

      Törlés
    2. Na majd egyszer elmegyünk együtt is, amúgy abszolút nem "megható" csak így mászkálni ott, persze más azért úgy, ha az ember tudja a történetet. A linket a szöveg elején elbújtattam ám, csak hát nem tüntettem fel, bú.. :D
      Ja és hát a szokásos tesós kép is elkészült, ami minden ilyen alkalommal, de azt azért ide nem akartam na.. :D

      Törlés
    3. Én mos gyakorlatilag egy pelenkareklámon el bírok érzékenyülni... :D De mindenképp beiktatunk majd jövőre egy ilyen kirándulást, van azért pár célpontom :)

      Törlés
    4. Azon én is sírok, de én minden reklámon, mert kikészítenek :DD

      Törlés
  2. Hú, nagyon szeretem az ilyen helyeket! :D Ráveszem a csajokat, nézzünk el arra! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem mindenképpen érdemes, pedig én aztán sosem szerettem az ilyen "töris" dolgokat :]

      Törlés
  3. Jujjj ez nagyon tetszik! :D Pripjaty-ba szívesen elmennék egyszer. :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Utálok utazni egyébként, de oda még én is simán elmennék, régebben nagyon sok ilyen szellemvárosos dolgot nézegettem, valahol még vannak is szerintem ilyen nagyon régi parás kórházas képek, meg hát a mekka nálam az elhagyatott diliházak.. :D

      Törlés
  4. Válaszok
    1. Annyiból nem volt olyan félelmetes, hogy viszonylag sokan voltak arrafelé, de azért nyilván ha este otthagynának egyedül, összesírnám magam. Persze ha ketten vagyunk, én félek kevésbé mindig... :D

      Törlés
  5. De jó, szeretem az ilyen helyeket :)

    VálaszTörlés